סיפור התעללות נוסף בגן ילדים: אמא לילד בן שלוש הגישה תלונה למשטרה בגין התעללות בבנה בגן בעיר בת ים. רעות (שם בדוי), אימו של אותו ילד, התראיינה לתכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM, ואמרה כי הסיפור התחיל בתחושת בטן: "הרבה זמן אני מרגישה שמשהו לא טוב קורה בגן. הילד חוזר הביתה עם סימנים, עצבני, משתמש במילים קשות ואלימות פיזית ומילולית כלפיי וכלפי בעלי." 

"כשהגעתי לגן וביררתי עם הגננת, היא אמרה שהכל שטויות ושהם אוהבים ומחבקים את הילד", הסבירה רעות, "אם זו התשובה של הגננת, אז יכולתי להרגיש אולי הכל בסדר וככה להמשיך כל היום. אבל הכל לא בסדר, הילד עבר התעללות בגן".
תחושת הבטן קיבלה חיזוק משמעותי עובדתית?

"כן, בהחלט. הייתה לי שיחה עם אחת האימהות בגן, שאמרה שהגיעה אליה סייעת מהגן שאמנם לא הרביצה אך ראתה את מקרה ההתעללות, וסיפרה לה שהסייעת המתעללת היכתה את הילד שלה. אני לא הייתי סגורה אם זה קרה גם לבן שלי, ולא הייתי שקטה, אז התעמתתי בשיחה עם הסייעת שדיברה עם אותה אמא. ואז, הסתבר שעשו את זה גם לבן שלי, ושהוא היה הקורבן העיקרי בגן". 
"היא משכה את הבן שלי והרימה אותו מהיד. אחר כך היא הכניסה אותו לחדר חשוך", הסבירה האם, "היא צבטה אותו ודיברה אליו בצורה קשה מאוד". לדבריה, הסייעת אמרה שהיא רואה את זה כבר במשך שבועיים, וסיפרה את זה גם לגננת.


 
סיפרת ששולחים את הילד שלך לחדר חשוך?  
"כן. הפרידו אותו מהקבוצה בגן. הסייעת מושכת אותו מהיד ולוקחת אותו לחדר הסגור, נותנת לו לבכות לבד לחלוטין. היום אני מבינה שכל הכעסים שהוא היה מגיע איתם וכל ההתפרצויות זעם שלו נבעו מזה שהוא היה בתופת וזה מה שהוא ראה.
ערכת שיחה עם מנהלת הגן, שבשיחה הזו את מתפוצצת מבכי 
"לחלוטין. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, זו תחושה נוראית בתור אמא ובתור הורה לדעת שהתעללו בילד שלך. המנהלת אומרת לי 'לא ידעתי, לא ידעתי', וזה שטויות, כי את בעלת הגן. את צריכה לדעת הכל, ואת בוחרת לשקר לי. את יודעת שאלו ההשלכות לכך, שהילד כועס ועצבני. המצב שלו לא פשוט, הוא שונה ממה שהיה כשנכנס לגן, יש לו כעסים והתפרצויות. יש מילים שאנחנו לא אומרים בבית, הוא לא נכנס לחדר חשוך, הוא נצמד אליי ולבעלי. הוא חווה משבר מאוד גדול". 
אני רוצה להקריא לך הודעת ווטסאפ ששלחה מנהלת הגן להורים. "שלום הורים יקרים. אתמול נפל דבר, לראשונה תחת ניהולי מסתבר שעובדת מתוסכלת באופן חריג התנהלה באופן מאיים ואלים כלפי שלושה ילדים בשבוע האחרון. מיד כשהבנתי ביום שישי שהאירועים חמורים ביותר ערכתי בירור מקיף והלכתי למשטרה, שפתחה בחקירה, ואני מפטרת אותה". 
"המנהלת לא סיפרה לנו שום דבר. היא לא הייתה נוכחת בגן, היא אולי הייתה בו לפרקים או אפילו בכלל לא. אין סיכוי בעולם שבן אדם פתאום יהיה אלים, ואין סיכוי בעולם שזה לא קרה לפני. דיברתי גם עם הורים אחרים, יש עוד ילדים שחוו מאותה סייעת התעללות כלפי ילדיהם".