ביום ראשון צפויה שביתת מחאה של העובדים הלהט"בים. כתוצאה מהמחאה יהיו ככל הנראה שיבושים קשים בנמל התעופה בן גוריון. בוועד עובדי רשות שדות התעופה ציינו כי בעקבות בקשתם של עובדים רבים להיעדר מהעבודה ביום ראשון, שנחשב מהימים העמוסים ביותר בנתב"ג בתקופת חופשת הקיץ, נוצר מחסור בכוח אדם, שעתיד כצפוי לגרום לעומסים במקום.  



בוועד ציינו עוד כי בשל היעדרות העובדים השובתים, צפויים תורים ארוכים שישתרכו הן בטרמינל 2 והן בטרמינל 3. כאמור, ימי ראשון הם בין העמוסים ביותר בחודשי הקיץ, כיוון שבימים אלו יוצאות משפחות רבות לחבילות נופש. לנוכח השיבושים הצפויים, מומלץ לטסים לחו"ל להקדים את שעת ההגעה לנתב"ג ולעקוב אחר לוח הטיסות.



כזכור, ביום ראשון ייערכו לצד השביתה הפגנות ומחאות בארבעה מוקדים עיקריים ברחבי הארץ. חברות עסקיות וממשלתיות רבות הודיעו כי יאפשרו לעובדיהם לשבות באותו יום על מנת להצטרף למחאה. בין החברות נמנות אל על, נמל חיפה, דואר ישראל, שופרסל, פלאפון, פרטנר, תנובה, קק"ל, ועוד. כמו כן התאחדות בתי המלון פנתה לכל המלונות בבקשה לשחרר את העובדים. 



כמו כן, בשל המחאות וההפגנות המשטרה הודיעה כי במידת הצורך ייחסמו בתל אביב הרחובות הבאים, על פי הצורך: אבן גבירול בין דוד המלך למרמורק לכיוון דרום. רחוב מרמורק בין אבן גבירול לשד' רוטשילד משני הכיוונים. שד' רוטשילד בין רחוב חשמונאים לכיכר הבימה.



כמו כן יחסמו כל הרחובות החוצים את ציר התהלוכה. הציבור מתבקש לנסוע בצירים חלופיים וכן להישמע להנחיות השוטרים אשר יהיו פרוסים בצירים ובצמתים הסמוכים לציר התהלוכה.