אשת התקשורת ג'ודי ניר-מוזס ביקרה את הסערה סביב התקרית בה נגע ח"כ איתן ברושי בישבנה של חברתו לסיעה איילת נחמיאס-ורבין. בראיון בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM אמרה הבוקר (שישי) ניר-מוזס כי המעשה של ברושי היה "מחווה חברית" וכי נחמיאס-ורבין "חיפשה תשומת לב". העיתונאית תקפה גם את תגובתו של מנהיג המחנה הציוני, אבי גבאי, לאירוע בכנסת.

"אני חושבת שכל הסיפור הזה נופח מעבר לכל פרופורציה. בסוף מכל העניין הזה התינוק יועף עם המים", אמרה ניר-מוזס. "זה לא בסדר שהוא נגע לה בישבן אבל ללכת לעשות קמפיין ללכת להתלונן עליו. אבי גבאי הוציא הודעות וירד לי נקודות ממנו. זה לא בסדר, הוא לא עשה את זה מעניינים מיניים היא עברה והוא עשה לה משהו בחיבה. הוא ישב והישבן שלה היה מולו". 
כאשר נשאלה איך הייתה מגיבה באותו מצב, אמרה: "זה לא שמישהו בא ונגע לי בישבן תוך כדי משהו עם קונוטציה מינית. היא עברה לידו והוא רצה לתת לה משהו חברתי. אני כמובן הייתי עוברת על זה לסדר היום. אם זה היה מפריע לי הייתי אומרת לו 'הגזמת' אבל לא הייתי הולכת לתקשורת, לחברים שלי. במקום אבי גבאי מוציא הודעות לעיתונות". 


"הוא נגע לה בישבן. הוא לא אנס אותה והוא לא הטריד אותה מינית הוא בסך הכל עשה מחווה חברית, כמו לגעת במישהו בכתף. גם גבאי וגם נחמיאס אנשים שמחפשים תשומת לב על כל שטות .איילת נחמיאס לא קיבלה כותרות, אבי גבאי רץ אחרי כל דבר קטן", אמרה אשת התקשורת.  
משעל אמר כי הרבה פעילות פמיניסטיות הגיבו על התקרית בחריפות, וח"כ שלי יחוימוביץ כינתה אותו "מעשה מבחיל שקוראים לו מעשה מגונה". ניר-מוזס השיבה: "מאה אחוז, אז שלי והחברות שלה רק הורסות לנשים. אם הוא היה אונס אותה אם היא הייתה עוברת ברחוב והוא היה צובט לה בטוסיק ככה, אז זה מגעיל ואפשר להתלונן על זה. אני לא חושבת שזה מבזה אני חושבת שהיא פשוט יכולה הייתה להגיד לו 'זה לא נוח לי'. לא ללכת לתקשורת, לא ללכת לאבי גבאי שיעשה מזה עניין". 

איילת נחמיאס ורבין. צילום: מרק ישראל סלם
איילת נחמיאס ורבין. צילום: מרק ישראל סלם

 

"אני חושבת שפשוט בסוף נשים תאכלנה מזה כי אף אחד לא יחמיא לנשים, אף אחד לא ידבר עם נשים, אפילו שגבר יצא עם אשה הוא יפחד לגעת בה. בסוף אנחנו נאכל אותה", אמרה. "אני נגד הטרדות מיניות, אני נגד אונס, אבל אני נגד ההגזמה המטורפת הזאת. גברים מפחדים לרדת עם נשים במעליות, מפקדים פוחדים לקחת את החיילות שלהן טרמפ שלא יעלילו עליהן עלילות. מי אוכל אותה מזה? רק נשים. אני מאוד התאכזבתי מאיילת, התרשמתי שהיא ח"כית רצינית ולא אהבתי את ה"תשומי". היא יכלה הייתה לגמור את זה בשקט בלי לעשות מזה כותרות". 



 אבי גבאי. צילום: מרק ישראל סלם
אבי גבאי. צילום: מרק ישראל סלם