יונתן היילו, שהשתחרר הבוקר (שני) מהכלא, בתוך שמונה שנות מאסר, התייחס לאירועים שהובילו לכניסתו למאסר ואמר בראיון שהעניק ל"החדשות" כי טעה בכך שלא פנה למשטרה. "לא ידעתי להתמודד עם הבושה", הסביר, "אז הייתי עדיין ילד ולא ממש התחברתי לחיים". הוא הוסיף: "הבן אדם הזה הגיע וחיפש אותי, ועשה לי דברים מזעזעים".

לדבריו, מעולם לא חשב שיכנס לכלא על תיק של הריגה. "זה מעולם לא היה בדמיון שלי", ציין האסיר המשוחרר, "הטעות שלי היתה שלא הלכתי להתלונן במשטרה". עם זאת, הוא הוסיף: "מה הוא היה עושה לי אם הייתי מתלונן עליו, והוא היה נכלא? מה הוא היה עושה לי אחרי השחרור?". הוא סיכם: "פחדתי ממנו כל כך שלא רציתי לצאת מהבית. עד כדי כך". 

שחרורו של היילו התאפשר לאחר שהפרקליטות החליטה להסיר את התנגדותה לשחרורו הסופי והמוקדם. את ההחלטה להסיר את ההתנגדות לשחרור המוקדם קיבל פרקליט המדינה שי ניצן, שבחן את חוות הדעת של גורמי המקצוע בשירות בתי הסוהר. 

פרקליטו של היילו, עו"ד אלון אייזנברג אמר לאחר ההחלטה: "הפרקליטות הגישה לפני שבע שנים כתב אישום באשמת רצח ונלחמה לגזור עליו מאסר עולם. פגשתי אותו בכלא רימונים בפעם הראשונה שבוע לפני שרצה לחתום על עסקת טיעון ל-25 שנה מתוך ייאוש. אני שמח שהיום, אחרי שבע שנים של מאבק רצוף סבל וייסורים, יונתן יוצא לחיים חדשים. המקרה הזה הוא תקווה להרבה אנשים שנלחמים על חפותם. מעבר לזה, בנימה אישית, היום בחצות יונתן חוגג יום הולדת 30 ואין מתנה יותר מרגשת מאשר להחזיר לו את האושר שלו". ההחלטה על שחרורו של היילו הסתמכה על חוות הדעת כי הוא נכנס למערכת טיפולית ועבר הליך שיקומי בתוך הכלא אותו הוא ימשיך מחוץ לכותלי הכלא.