גבר כבן 55 נהרג הלילה (שני) לאחר שנפגע מרכב בכביש 1 ממחלף ענבה לכיוון ירושלים. פראמדיקים של מד"א, שהגיעו למקום, מסרו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית וכי הוא נמצא ללא סימני חיים. הם קבעו את מותו במקום והכביש נסגר לתנועת כלי רכב בעקבות התאונה.
חובש בכיר במד"א איברהים פכרי ופאראמדיקית מד"א איילת משה סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. במרכז הכביש עמדו שני רכבים עם פגיעות פח, כשבשולים מעבר לגדר ההפרדה, שכב גבר כבן 60 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". הם הוסיפו כי "שני נהגי הרכבים שהיו מעורבים בתאונה ונפצעו באורח קל פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים אסף הרופא".
בשעות הערב אירעו שתי תאונות דרכים נוספות, שהותירו שלושה פצועים במצב קל-בינוני. בתאונה הראשונה, רוכבת קורקינט חשמלי כבת 25 נפצעה במצב בינוני לאחר שנפגעה מרכב ברחוב גורדון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי, ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר, כשהיא סובלת מחבלות בראש ובגפיים. 

בתאונה נוספת, שהתרחשה בכביש 25 סמוך לנבטים, נפצעו שני בני אדם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הפצוע הראשון הוא גבר כבן 70, הסובל מחבלת חזה ומצבו בינוני ופצוע נוסף באורח קל.