שלושה נערים שעלו לאוטובוס באזור חוף הקשתות באשדוד תקפו אמש את נהג הרכב הציבורי, המועסק בחברת "אפיקים", לאחר ויכוח שנתגלע ביניהם לבינו, ונמלטו מהמקום. הנהג פונה לבית החולים "אסותא" בעיר לקבלת טיפול רפואי ושוחרר לביתו. משטרת אשדוד פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.



מהמשטרה נמסר כי האירוע המדובר התרחש סמוך לשעה 20:00. במהלכו, בעת שהאוטובוס עבר, בהתאם למסלול שלו, סמוך לחוף המדובר, החלו הצעירים להכות אותו, לאחר ויכוח בין הצדדים שטרם התבררו נסיבותיו, ולאחר מכן, כאמור, ברחו מהרכב.



כוחות משטרה שהוזעקו למקום גבו עדויות ואספו ממצאים, אמנם בשלב זה זהות החשודים טרם ידועה. בכוונת המשטרה לאתר את החשודים ולהמשיך בחקירה לצורך מיצוי הדין עם התוקפים. בתוך כך, יש לציין כי בין המעורבים אין היכרות מוקדמת.



לפני כחודש וחצי בלבד הותקף נהג אוטובוס הותקף באלות על ידי רעולי פנים בנגב. במהלך האירוע נחסם אוטובוס קו 10 של מטרופולין שנסע מבאר שבע לתל שבע על ידי מכונית, ממנה יצאו ארבעה רעולי פנים. הם תקפו את האוטובוס באלות, ניפצו את שמשות הרכב, הקדמית והשמשה מצידו של הנהג, והביאו בכך לפציעתו באורח קל. האירוע התרחש בסיום המשמרת כאשר האוטובוס היה ריק מנוסעים. הנהג הצליח להימלט, תוך שהוא פוגע ברכבם של התוקפים ומעדכן את הסדרן. הוא פונה לבית החולים "סורוקה".