שבועיים אחרי שהשתחרר אליעזר פרי, בן 50 דייר רחוב בנצרת עילית מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בגין שוד בנק, האריך היום (שלישי) בית משפט השלום בחיפה עד ליום ראשון את מעצרו בחשד שהיה מעורב בשלושה מעשי שוד בנשר, בקריית אתא ובנווה שאנן תוך שהוא מציג פתק לפקידות הבנק. במקרה אחד בנווה שאנן יצא ללא כסף לאחר שנכשל בניסיון השוד.

על פי החשד ניסה פרי בחמישי שעבר לשדוד סניף בנק לאומי במרכז זיו בנווה שאנן, שעה שנכנס לבנק והציג לכספרית פתק שבו הודיע כי מדובר בשוד. פרי לא הספיק לקבל את הכסף מהכספית ונמלט מהמקום. למחרת בשישי הגיע לסניף בנק לאומי בקרית אתא כשגם הפעם הצמיד פתק לכספרית אלא שבניגוד לפעם הקודמת מסרה לידיו הכספרית סכום כסף שהיה באמתחתה והוא עזב את המקום מיד לאחר מכן. פרי לא חדל ממעשיו ובראשון האחרון הגיע לסניף בנק לאומי בקריית אתא וגם שם יצא מהבנק עם כסף מזומן לאחר שהצמיד מול עיניה של הכספרית פתק המצביע על שוד.

עו"ד משה טברו המייצג את פרי מטעם הסניגוריה הציבורית ציין כי "מדובר בדייר רחוב כבן 50 שנמצא במצב כלכלי קשה וזועק לעזרה. אנו מקווים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם לצד ההליך המשפטי שגורמי הרווחה יפעלו בשיקומו של האיש".