אלחנן גרונר, כתב באתר 'הקול היהודי', סיפר בתכניתו של אראל סג"ל ברדיו 103FM על תחקיר מטריד שעלה באתר. "אנחנו בעצם חשפנו שורה של קבוצות בפייסבוק, חלק מגודרות סודיות או סגורות ובתוכן אלפי ערבים, חלקם עבריינים, ואלפי בנות יהודיות", אמר גרונר, "בעצם מה שהגיע אלינו ממקור במסגרת התחקירים שאנחנו עושים על התבוללות וניצול בנות זה שמה שהולך שם הוא פשוט מטורף".

תיעוד של הקבוצות. קרדיט: צילום מסך פייסבוק


תיעוד של הקבוצות. קרדיט: צילום מסך פייסבוק


"באמת חשפנו בתוך הקבוצות האלה שהם הפכו לפלטפורמה גם לזנות, גם לניצול וגם לפשיעה", המשיך גרונר, "מעלים שמה עבריינים תמונות של נשקים וסמים. אנחנו מדברים על סלפי בחממת סמים עבריינים בפנים גלויות, עם נשקים צבאיים גנובים. אחת הקבוצות תמונת הנושא שלה זה תעודות זהות כחולה ישראלית וירוקה פלסטינית וטבעות והיא נקראת 'מעורבבים'. בעצם יש שמה ניסיון לייצר את הקשרים האלה באופן ממוסד בין אותן בנות לערבים כשהדפוס הוא עברייני. תקרא לזה גזענות, לא גזענות, יש שמה סכומי כסף מטורפים, מאה אלף מזומן, מאתיים אלף מזומן". 
"גם מי שמגדיר את עצמו כשמאלני ואפילו מעודד התבוללות, אנחנו מדברים פה על ניצול", מבהיר גרונר, "פנינו עם החומרים והתחקיר שעשינו, בכתבה זה חלק קטן מהדברים, לחברי כנסת שהתחילו לנוע עם העניין הזה. אני מדבר איתך על עבריין בן 35 שיושב עם שלוש נערות בנות 16. מדובר גם על נעדרות. אנחנו עכשיו מדברים על סיפור של נעדרת שאנחנו מתעסקים איתו".