התאונה הקטלנית באבן גבירול: המשטרה חושדת כי הנהג שדרס למוות נער בן 13 הלילה (שישי) נהג בגילופין בעת התאונה הטרגית. כזכור, בחקירה הראשונית של המשטרה עלה כי נהג הרכב הפוגע הגיע בנסיעה מרחוב שי עגנון ובצומת ככל הנראה איבד שליטה על הרכב, ובמקום לפנות שמאלה המשיך ישר ופגע בשני הולכי הרגל אשר עמדו על המדרכה. נהג הרכב הפוגע, תושב ירושלים כבן 23, נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירת בוחני התנועה. בשלב זה המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו




הנער שנהרג פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים איכילוב בעיר אך שם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. באירוע נפגע נער נוסף, מצבו מוגדר קשה.





תאונת הדרכים בת"א. צילום: מד"א



החובשים של מד"א אהרון פישר ושלום קליין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עם השמשה המנופצת והפגיעות בחלקו הקדמי על המדרכה. במרחק של מספר מטרים ממנו שכב על הכביש נער כבן 13 בהכרה. תוך כדי הבדיקה הראשונית ביצענו סריקה בזירה ובמרחק רב איתרנו פצוע נוסף כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה האמבולנס לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה. הפצוע ששכב על הכביש פונה גם כן כעבור מספר דקות כשמצבו בינוני והוא סובל מפציעות בפלג גופו העליון".