נרצח בדם קר: הסתיימה לווייתו של יותם עובדיה בן ה-31, שנרצח בפיגוע הדקירה הקטלני ביישוב אדם, לאחר שמחבל שחדר ליישוב דקר אותו למוות. הלוויה יצאה מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול שבירושלים. המחבל, מחמד טארק דאר יוסף בן ה-17 מהכפר כובר, פצע באורח בינוני גבר נוסף בגיל 58. נוסף אליהם, נפצע בפיגוע גם אסף רביב, שהרג את המחבל. עובדיה, שמותו נקבע אמש בבית החולים הדסה הר הצופים, הותיר אחריו את אשתו תהל, ואת שני ילדיו - האחד בן שלוש והשני בן שבעה חודשים.  



בבית החולים הדסה הר הצופים אמרו אתמול כי "לצערנו, הפצוע בן ה-31, אשר הגיע במצב קריטי עם פגיעות קשות, נפטר מפצעיו. צוות חדר המיון וחדרי הניתוח נלחם במשך שעות על חייו אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".  ותצא מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול שבירושלים.
השליח המיוחד של דונלד טראמפ למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, כינה הלילה את הפיגוע "עוד מתקפה ברברית", והוסיף: "מתי הנשיא עבאס ומנהיגים פלסטינים יגנו את האלימות? מחשבותינו ותפילותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם".

לאחר הפיגוע, כוחות צה"ל ומג"ב נכנסו לכפר כובר, ממנו יצאו המחבל, ותחקרו את בני משפחתו והחרימו היתרים של המשפחה. כמו כן, התבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו ונלקחו לתחקור ארבעה פלסטינים. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים. לאורך הלילה הושלמו הסריקות בישוב אדם. לנוכח האירוע כוחות צה״ל מתגברים את ההגנה על הישובים.