משפחתו של הנהג שפגע בנער אילון שלו-אמסלם ברחוב אבן גבירול בתל אביב העבירה מכתב לקרוביו של ההרוג, שנחשף בכאן ב', בו היא הביעה את צערה על מותו של הנער. במכתב הוסבר על ידי נציג מטעמם כי אחד ההורים היה אמור להתראיין בתקשורת ולהביע את כאבם העמוק וצערם מהאסון הטרגי של המשפחה היקרה, אך, לדבריו, "הם עדיין לא מסוגלים לעכל את האסון הנורא והם עצמם במצב קשה מאוד ומאז התאונה המחרידה לא נותנים שינה לעיניהם, ולא מסוגלים לעצום עין מהטראומה הקשה. הם חשים שעולמם חרב עליהם, וכן בנינו הנהג הממרר בבכי".



"אך כיהודים מאמינים", נכתב, "אנחנו דואגים לאילון היקר ולנשמתו הטהורה והחלטנו להקים עמותת חסד לעילוי נשמתו שייקרא 'נר אלון' על שם הנער היקר אלון ז"ל. הגמ"ח יהווה עזרה עזרה לנזקקים בתחומים שונים. וכן, לומר משניות לעילוי נשמתו של הילד במשך כל השנה. ובזה נקווה כי המשפחה היקרה תמצא נחמה ויפוג מהם מעט מהצער הנורא".


הנהג הפוגע, תושב ירושלים בן 23, החשוד בגרימת מותו של שלו-אמסלם, נסע על פי החשד כשמידת האלכוהול בגופו עולה עד כדי פי שישה מזו המותרת בחוק, כך ציינו גורמים במשטרה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשלושה ימים.



כמו כן, התגלה כי כאשר השוטרים החלו לבצע את בדיקת הינשוף בנהג, הוא שיבש את הבדיקה והכשיל את תוצאותיה. בהמשך סירב הנהג אף לבצע בדיקת דם, ובכך מנע אפשרות לקבל את התוצאה שתקבע את רמת האלכוהול שנמצא בדמו.



רכבו של הנהג הפוגע. צילום: מד"א
רכבו של הנהג הפוגע. צילום: מד"א



מקורבים למשפחה מסרו אמש כי "המשפחה מזועזעת והמומה מהתנהגותו של הנהג הדורס אשר לא לקח אחריות על מעשיו, סרב לשתף פעולה, לא היה מוכן למסור בדיקות דם ואף העמיד קו הגנה בדוי ותלוש מהמציאות שאינו עולה בקנה אחד עם העובדות והמידע שנאספו עד כה. למשפחה אמון מלא בפרקליטות ובמערכת אכיפת החוק שתדע לטפל בעניין באופן מקצועי וראוי".