לוויה במקום ארוחה רומנטית:יותם עובדיה נרצח בפיגוע הקטלני ביישוב אדם, לאחר שהמחבל מחמד טארק דאר יוסף בן ה-17 מהכפר כובר דקר אותו למוות. עובדיה הותיר אחריו את אשתו טל, ואת שני ילדיו - האחד בן שלוש והשני בן שבעה חודשים. הערב (ראשון) דיברה אלמנתו טל במהדורת "החדשות" וסיפרה כי "יותם נכנס הביתה ואמר שהוא תכנן לנו ארוחה רומנטית, אבל המצרכים נמצאים אצל ההורים כדי שאני לא אגלה. הוא יצא ואמר שהוא כבר חוזר". 



טל סיפר כי לא הבינה שרעשי הנפץ שהיא שומעת היו למעשה היריות שחיסלו את המחבל: "חשבתי שזה נפצים של ילדים שמשתעשעים כי זה חופש. לא התייחסתי, אבל אז צעקו "מחבל!". יצאתי החוצה לראות מה קרה, והתחלתי לצעוק "יותם! יותם!, משהו בבטן אמר לי. הסתובבתי שם, הלכתי הלוך ושוב הלוך ושוב, המחבל על הרצפה כבר גמור. לא קלטתי מה קורה ולא התייחסתי לגופה שהייתה בכלל. אמרתי לעצמי, יותם פה בהמולה מסתכל, והמחבל רק ניסה לפגוע. לא עלה בדעתי שהוא הצליח בכלל לעשות משהו".



על הרגע בו הבינה מה שהתרחש סיפרה כי "ראיתי את אחד השכנים, ושאלתי אותו איפה יותם. הוא אמר לי בואי, הוא לקח אותי לשם. ואז ראיתי אותו שכוב על הרצפה, עמוס באנשים ובדם, וצרחתי "שמע ישראל!". והילדים, מה יהיה עם הילדים?". 



"המחבל רכב עליו, דקר אותו בצוואר, בראש, בלב ובריאות", סיפרה טל בכאב. "בעלי היה אדם חזק, הוא היה גדול, מה זה גיל 17, זה צוציק בשבילו". לדבריה, בנה בן ה-3 "צועק בלילה מתוך שינה 'אבא! אבא!', אבל במהלך היום הוא מבין לא לשאול עליו". "הוא היה גיבור, הוא איש טוב והגון. ישר, צדיק", שיתפה. "הוא עשה הכל בשבילנו, היינו בראש מעייניו, כל מה שביקשנו הוא עמד דום וביצע".