יותר משני מקרים בלבד: במרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית התקבלו לאחרונה עדויות על אירועים נוספים של הטרדה מינית לכאורה מצידו של ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני). לא ברור בכמה נשים מדובר, אולם מדיווחי איגוד מרכזי הסיוע עולה כי העבירות מיוחסות לתקופה הנוכחית, בה הוא משמש כבר כחבר כנסת, בעוד המקרה שפורסם אמש בחדשות 10 התייחס לתקופת כהונתו של ברושי כראש מועצה לפני 15 שנים. באירוע זה, שהוביל להשעייתו של חבר הכנסת ע"י יו"ר המפלגה אבי גבאי, נטען כי מנע חבר הכנסת מאישה אנונימית לצאת מהמעלית, תוך שהוא נוגע באיבריה האינטימיים. 

מנכל"ית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, מסרה כי "הגיע אלינו מידע לפיו ישנם מקרים נוספים שנוגעים לח"כ ברושי. אנו קוראות לכל מי שנפגעה וזקוקה לתמיכה ולסיוע לפנות אלינו ל- 1202. אני קוראת לח"כ ברושי להשעות עצמו מכהונתו כחבר הכנסת".
יודגש כי המקרים הנוספים עליהם מדובר לא הגיעו כתלונות למשטרת ישראל ולא התבררו עד כה בחקירה, אלא כפניות דיסקרטיות למרכזי הסיוע ולפיכך ח"כ ברושי עצמו אינו יכול להתמודד עם המידע החדש שנחשף.

משדולת הנשים בישראל נמסר בתגובה להתפתחויות בפרשה: "התלונה שהתפרסמה נגד ח"כ איתן ברושי מתארת תקיפה מינית, והעדויות הנוספות שמגיעות מעלות חשש לדפוס התנהגות פסול ביותר. ברושי כמובן זכאי להגן על חפותו, אבל איש ציבור לא יכול להמשיך לשבת בכנסת ישראל בזמן שיש נגדו האשמות כל כך חמורות. טוב עשו במחנה הציוני שהשעו את ברושי מכל תפקידיו בכנסת, ואנחנו מצפות שחבר הכנסת ברושי יישא באחריות ויתפטר לאלתר".

כזכור, ח"כ ברושי פנה היום במכתב לאבי גבאי ודרש ממנו להתנצל ולחזור בו מהודעת ההשעייה שפרסם לאחר הדיווח בחדשות 10. באמצעות עורך דינו, איים ברושי כי במידה ויו"ר מפלגתו לא יעשה כדבריו, הוא יפנה להליכים משפטיים כנגדו בתוך מוסדות המפלגה. 

האירוע הוביל לגל התבטאויות של חברי כנסת מתוך "המחנה הציוני", שקראו לברושי להתפטר מתפקידו. ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה כי "די היה במעשה המגונה החמור שעשה ברושי בחברת כנסת כדי להביא לסילוקו מהחיים הפוליטיים, ועכשיו קיבלנו הוכחה נוספת לכך. לברושי ולעברייני מין מסוגו אין מקום בכנסת ובציבוריות. אמנם אין דרך כרגע להדיחו נגד רצונו, אך אני קוראת לו להתפטר לאלתר ולהפסיק לבייש אותנו. אעשה כל שביכולתי כדי להפסיק את כהונתו. אם יש נשים נוספות שהטריד בעבר, אני מפצירה בהן להתלונן, או לכל הפחות לפנות אלי ולספר לי על כך".