הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם צבאית בעלי פרסם היום (שלישי) מאמר בו הוא קורא לתלמידיו להפגין נגד מצעד הלהט"ב הצפוי להתקיים ביום חמישי בירושלים. הרב פרס את משנתו על סוגיית חוק הפונדקאות וטען כי "ישנו מיעוט קטן אך קולני ואלים מילולית, המכנה עצמו 'ארגון הלהט"בים', שמעודד סטייה ועיוות של הנטייה המינית. הוא פועל בכל דרך ומנסה להביא מדינה שלמה להכיר בחוק במשכבי זכר –משכבי תועבה, כמשפחה לגיטימית, ולא די בכך, הם גם דורשים לאפשר לבעלי משכב זכר להביא ילדים לעולם ולגדל אותם במציאות של עיוות מוסרי".



הרב לוינשטיין, שגם חתם לפני חמישה ימים על מכתב הרבנים שבא לחזק את ידיו של הרב שליט"א ועסק באותו נושא, הסביר כי במדינת היהודים קמה קבוצת מיעוט קולנית המנסה להפוך משכבי זכר למעשה לגיטימי ולהכיר ביחסים כאלו כ"משפחה", ועוד להביא ילדים ולהכריח את עם התנ"ך להסכים לדבר מזעזע שכזה". לדבריו, "נושא זה הוא ראש החץ בניסיון למחוק את זהותה היהודית של המדינה. זוהי התנגשות חזיתית בין מדינה יהודית לבין מדינת זכויות הפרט ולכן נעשים מאמצים אדירים לנגח את היהדות ולאשר את החוק".



הרב הוסיף כי "עם כל האמפתיה, הבנת הכאב והקושי של אנשים עם נטיות הפוכות, לא ניתן לעוור את עינינו מלראות את הריקבון המוסרי שבמשכב זכר, וודאי לא נכנע לנוכח האלימות המילולית הדורסנית שמופעלת כנגד כל מי שחולק על דעתם. כל בעל לב אדם נורמלי, כל מי שלב יהודי בקרבו וכל אדם שאכפת לו ממדינת ישראל היהודית, לא יכול לשתוק לנוכח השפלות המוסרית שיש בניסיון לקדם חוק כזה הרומס את המוסר היהודי".