טרגדיה בצפון: אחיה ערקי בן ה-14 מבני ראם נהרג היום (רביעי) לאחר שנפגע בראשו במהלך קפיצה למים רדודים בנהר הירדן. כתוצאה מהפגיעה הנער טבע וחולץ על ידי כוחות ההצלה, אשר העבירו אותו במסוק מד"א לבית החולים "זיו" בצפת מאתר הירדנית, כשהוא מצב קריטי, מורדם ומונשם. לקראת שעות הערב נקבע מותו במרכז הרפואי בצפון. 



מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער שהיה בטיול עם קבוצת נערים בני גילו, קפץ לנהר הירדן ממקפצה מאולתרת, פגע בראש של חבר שהיה בנהר, וככל הנראה צלל למים וטבע עד אשר אזרחים שהיו במקום משו אותו מהמים. 



לפני כיומיים אירע אסון נוסף בצפון, כאשר אותרה גופתו של פראס נסאר בן ה-22 מעראבה, שהוגדר כנעדר בכנרת מאז יום שבת, סמוך לטבריה. גופתו של נסאר, שהיה סטודנט לרפואה שנה שנייה ברומניה וחזר ארצה לפני עשרה ימים כדי להעביר עם משפחתו את חופשת הקיץ, זוהתה על ידי בני משפחתו.



כזכור, בשנה שעברה התרחשה טרגדיה נוספת בנהר הירדן, כאשר תושב ירושלים בן 46 טבע למוות, לאחר שהבחין שבתו בת 16 נקלעה למצוקה בתוך המים, וקפץ להצילה. למרות ניסיונו של האב לסייע לבתו, הוא טבע בעצמו במים. בני המשפחה שראו את המתרחש עצרו עוברי אורח שנסעו בכביש הסמוך, ושני אזרחים שעצרו במקום רצו למימי הנהר ומשו את האב.