"בדרך כלל אומרים שהפצע נפתח מחדש. היום אני אומר לך, שהקבר נפתח מחדש", כך אמר ל"מעריב" דניאל אדרי, אחיו של שי אדרי ז"ל. זה הזוי, אנחנו עוד לא מעכלים את זה שדבר כזה קורה אחרי כל כך הרבה שנים. הבנאדם הורשע והיום הוא מזוכה. אנחנו עדיין לא יודעים על מה זיכו אותו, על ההתנהלות של המשטרה או על המעשה עצמו".



כזכור, אלישע חייבטוב בן ה-48 השתחרר מוקדם יותר מבית הסוהר לאחר שזוכה מהרצח, שאירע לפני 16 שנה, ואשר הוא הודה בביצועו. השופט אורי שוהם, שזה היה פסק דינו האחרון, קיבל את ערעורו של חייבטוב והורה לשחררו מהכלא לאלתר. עם צאתו אמר חייבטוב: "יש בורא עולם שדאג לי ואני שמח להשתחרר. אני ממשיך לדאוג לשאר האסירים שהיו אתי בכלא".



אדרי הוסיף עוד, כי "לא היו לנו ספקות לגבי הרצח. זה לא מישהו שהביאו מהרחוב, אלא בנאדם שהורשע בעבירות חמורות של ניסיון הצתה של אשתו וילדיו. ליווינו את ההליך כמה שיכולנו בבית המשפט וגם בשלב החקירה. לא תיארנו לעצמנו שנגיע למצב כזה. מי היה מאמין שזה מה שיקרה לאחר תהליך ארוך כזה?"



האח סיפר כי "המשפחה נמצאת בקשר עם הפרקליטות, ובמקביל לומדת את פסק הדין שהוא מאה וכמה עמודים, כדי להבין על מה היה הזיכוי. מבחינתנו, הכל נפתח מחדש ומתערער אל מול עינינו. עד עכשיו, ישב רוצח בכלא ואחי היה בקבר. מה יכולה להגיד אמא בת 84 שהכל נפתח מול העיניים שלה"?