כחודש לאחר שעיריית תל אביב ניסתה להפסיק את השמעת מזמור כניסת השבת "שלום עליכם", ניסיון שבעקבותיו הגיעה עתירה לבית המשפט, העירייה מנסה שוב להפסיק את השמעת השיר המבשר במשך שתי דקות על כניסת השבת בבית הכנסת "ישועת ישראל" בשכונת שפירא. פקח של העירייה שלח לחבר מועצת העיר נתן אלנתן התראה שיש להסיר את מערכת ההגברה של בית הכנסת בטענה של "מטרד רעשים".

בפעם הקודמת, הטיעון של העירייה היה שמירה על הסדר הציבורי ואז הוגשה עתירה ע"י אלנתן ומתפללים נוספים לבית המשפט. כעת היא שוב מנסה להפסיק את השמעת השיר והדבר עורר כעס בקרב מתפללים רבים. אחד מהם אמר למעריב: "מה רוצים מאיתנו ריבונו של עולם. גם להשמיע שיר של שתי דקות מפריע? לאן הגענו?"
בדרישה שהעבירה העירייה נכתב: "הפעלתם באזור המגורים מגביר קול או מכשיר כדי להפנות את תשומת הלב לשם מתן הודעה". עוד נטען כי "התקנתם על גג בית הכנסת, הממוקם באזור מגורים, מערכת להגברת קול לצורך מתן מידע על כניסת השבת". לטענת העירייה, המנגינה נמשכה כחמש דקות. "הריני דורש לחדול מהשמעת השיר החל מיום שישי הקרוב", נכתב. בסיום המכתב מזהירה העירייה, כי אם הדבר לא יתבצע היא תהיה רשאית להסיר בעצמה את מערכת ההגברה.
בתגובה, הודיע חבר המועצה אלנתן באמצעות עו"ד שחר בקשי: "מפאת לוח הזמנים הקצר שהצבתם הנכם נדרשים להביא את תגובתכם למכתבי זה עד היום (חמישי) שכן מרשי מבקש להיות מוכן לכל הפתעה". עוד צוין בתגובה החריפה: "אין מדובר בכל מטרד או הפרעה לציבור, זולת הרצון לנגח כל סממן דתי בעיר. אין ראוי שתתנו יד לרדיפה שכזו. מדובר ברדיפה".

לקראת כניסת השבת צפויה הפגנת תמיכה של תושבים בשכונת שפירא בבית הכנסת, שנחשב למוסד בשכונה הוותיקה, שתמיד הייתה ידועה ביחסי רעות טובים עם תושבים מכל המגזרים. הרב אלנתן הודיע כי אם העירייה לא תיסוג בכוונתו לפנות לביהמ"ש שוב. 
מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "העירייה פועלת במסגרת סמכויותיה החוקיות למניעת כל מטרד רעש המהווה הפרעה לתושבים - הן עם מדובר בכנסייה, בית כנסת או מסגד. למרות ניסיונות להגיע להידברות הדבר לא צלח. לצערנו מדובר בניסיונות ציניים מצד גורמים פוליטיים לגרור את השיח הציבורי להקצנה. לאור התלונות על המטרד, העירייה פועלת בכל הדרכים העומדות לרשותה כדי לשמור על איכות החיים של התושבים".