עורכי דינה של שרה נתניהו קיימו היום (ראשון) פגישה עם פרקליטים במחוז ירושלים. בכירים בפרקליטות טוענים כי אין כל מגעים להסדר טיעון בשלב זה, וכי מדובר בפגישה טכנית בלבד לצורך העברת חומרי החקירה לרשותה של נתניהו, הנאשמת יחד עם עזרא סיידוף בפרשת מעונות ראש הממשלה. משפטם של השניים היה אמור להיפתח לפני שלושה שבועות אולם בעקבות בקשה שהגיש יוסי כהן, עורך דינה של משפחת נתניהו, החליט נשיא בית משפט השלום בירושלים אביטל חן לדחות את פתיחת המשפט לחודש אוקטובר. 
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט כי עקב הרגישות הציבורית ועקב העובדה שמדובר בעבירות שנעשו לכאורה במעונו הרשמי של ראש הממשלה, התיק יידון בפני הרכב של שלושה שופטים. בשלב זה השופט חן לא נעתר לבקשה החריגה וציין כי הדיון יתקיים "בשלב זה בפניי בלבד".
כזכור, נתניהו וסיידוף חשודים כי הזמינו בניגוד לחוק, ארוחות בסך 359,000 שקלים. נתניהו חשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וכן במרמה והפרת אמונים. סיידוף חשוד כי פעל בשליחות נתניהו גם בפרשת המלצרים והחשמלאי תוך זיוף והצגת מצגי שווא כדי לעקוף את הנהלים. בעבר נעשו נסיונות מצד פרקליטיה של נתניהו כי הכסף יוחזר ובתמורה ייסגר התיק ללא הגשת כתב אישום, אולם ככל הנראה היקף המרמה הגדול וכן העובדה כי שרה נתניהו חשודה בפלילים אף בתיק בזק הניעו את היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום ולא לאשר עסקה זו.