משטרת ישראל ממשיכה בחקירת אירוע הדריסה, בו נהרג אילון שלו-אמסלם בן ה-13, לאחר שנפגע מרכב כאשר עמד על אי תנועה ברחוב אבן גבירול בתל אביב. למעריב נודע היום (ראשון) כי במסגרת החקירה, המשטרה מנסה בשלב זה להתחקות אחר כל דקה בשעון הזמן של הנהג הדורס, אלי בר זכאי, מהרגע שעלה להגה ועד לרגע קרות התאונה ומרגע קרות התאונה ועד להגעת השוטרים. מדובר בחקירה שבה המשטרה מבצעת מעקב לאחור, בניסיון לאתר את מסלול נסיעתו באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכן לאתר דיווחים לגורמים רשמיים שנמצאו בסמוך ולאחר קרות התאונה.



במקביל בודקים במשטרה דיווחים שביצעו קרובי הנהג למוקד העירוני, בהם ניסו לטעון לכאורה שהתאונה נגרמה כתוצאה מהחלקה על הכביש, בעוד שלפי החוקרים בעת הגעתם למקום התאונה, לא נמצאו סימני החלקה על הכביש. כזכור, תאונת הדרכים בה בר זכאי דרס למוות את שלו-אמסלם, אירעה ביום חמישי שעבר, ברחוב אבן גבירול בתל אביב, אז עלתה מכוניתו של הנהג הדורס על אי תנועה בו עמדו שלו-אמסלם וחברו שנפצע קשה בתאונה, ופגע בשניהם.



במשטרה חושדים שהנהג נסע במהירות של 100 קמ"ש. בנוסף, עלה חשש לשיבוש החקירה על ידו, הנובע מהתנהגותו לאחר התאונה. נציג המשטרה בדיון שנערך בשבוע שעבר הציג בפני השופט את ממצאי הבדיקה לאיתור אלכוהול בדמו של החשוד, וקבע כי "מדובר בממצאים שלא רק נמצאו במכשיר הנשיפון, יש לנו אינדיקציה נוספת".