אביטל רחלי נזרית, בת החמש טבעה היום (שני) למוות בבריכה בצימר בו שהתה עם משפחתה ביישוב מגדל. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לה טיפול רפואי ראשוני במקום, שכלל פעולות החייאה, ופינו אותה לבית החולים "פוריה" שליד טבריה, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את בעלי הווילה שהושכרה למשפחתה של הילדה בחשד לניהול עסק ללא רישיון. 



חובש מד"א, סימון טטרו, סיפר כי "מוקד הכוננים של מד"א איתר אותי על פי ה-GPS שמותקן על האופנוע והזניק אותי לאירוע. הילדה שכבה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה סמוך לבריכה, יחד עם צוות ניידת הטיפול הנמרץ והכוננים הנוספים שהוזנקו למקום ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, והיא פונתה במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים". 



מוקדם יותר היום פרסם נשיא המדינה ראובן ריבלין סרטון, ובו קרא להורים לקחת אחריות ולהקפיד על הנחיות הבטיחות ליד מקורות מים. הסרטון מצטרף לקמפיין של התוכנית הלאומית לבטיחות ילדים בהובלת משרד הבריאות. בקמפיין ישנה התייחסות מיוחדת לבריכות ביתיות, בהן עלה באופן משמעותי שיעור הטביעות בשנה האחרונה.



אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה כי "לצערי גם היום אנחנו שומעים על טרגדיה נוספת של טביעת ילדה. חשוב להבין כי ילדים צעירים ושאינם מיומנים בשחייה חייבים השגחה צמודה של מבוגר שיהיה עימם במים במרחק נגיעה וללא כל הסחת דעת. טביעה מתרחשת בדממה ובמהירות. ילד טובע אינו יכול לזעוק לעזרה. בתוך 2 דקות מרגע הטביעה חל איבוד הכרה ותוך 4-6 דקות מתרחש נזק מוחי בלתי הפיך ועד מוות".