אחד הסיפורים המזעזעים ביותר של שב"ס, שנחשף בחודשים האחרונים, לא יורד מהכותרות. הטרדת הסוהרות על ידי מחבל ששפוט בכלא הישראלי, יביא ככל הנראה לעונשים כבדים והדחות בקרב מספר מפקדים וסוהרים בשירות בתי הסוהר. לירן לוי, כתב ערוץ 20, שחשף את הפרשה המזעזעת, סיפר היום (שני) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM על ההתפתחויות בפרשה, והעדויות החדשות והמקוממות, על אסיר שעשה ככל העולה על רוחו בכלא, והכל בגיבוי של קצין המודיעין של כלא גלבוע.



"זה סיפור שמתחיל בעצם בסרסור בסוהרות. הפרשה הזאת שחשפנו לפני חודשיים לא יורדת מהכותרות. השבוע נציבת שירות בתי הסוהר, עפרה קלינגר, נפגשה בפעם ראשונה עם הסוהרות המוטרדות מכלא גלבוע, ולאחר הפגישה בשב"ס, התברר כי הסיפור קרה באמת, ואם לא האמינו לבנות בהתחלה, כעת הם משוכנעים שהסיפור הוא אמיתי. זה שינוי כי כעת מאמינים לסוהרות האלה. הסוהרות נפגשו עם קלינגר, ובמהלך השיחה סיפרו דברים שהדהימו אותה. אותי, אגב, אישית, זה הפתיע שזה הדהים אותה. היא אמונה על שירות בתי הסוהר, איך היא לא יודעת מה קורה שם?
מדובר במחבל מוחמד עטאללה, איש פתח, שתקף אותן ודרש אותן. אותו קצין מודיעין שחשוד בפרשה, הרשה לו לשכב על הדשא ולהשתזף מול חדרי הנהלת הכלא להנאתו, ואפילו גרם לכך שהירשו לו להסתובב בשרוול של בית הכלא בלי אבטחה, בלי שום ליווי, כשאף אחד לא ליווה אותו. משם זה רק התדרדר". 

תעשה לנו רגע סדר, מה התגלה, מה קרה? 
"למי שלא מכיר, לפני חודשיים חשפנו פרשה חמורה בכלא גלבוע לפי עטאללה, מחבל מהפתח ששפוט למאסר עולם, קשר קשרים מאוד גבוהים בכלא, וכי יש לו מעמד מאוד גבוה. הוא מנהיג המחבלים, הוא ראה סוהרות שעבדו אפילו באגפים אחרים, שלא קשורים אליו, כגון באגפים פליליים, ודרש מקצין המודיעין שהן יגיעו אליו ויעבדו לידו. במקום שקצין המודיעין יעשה משהו בנידון ויתלונן, הוא פשוט נענה לכאורה לבקשה, שיבץ את הסוהרות איפה שהוא ביקש ויושב, ושם הוא תקף אותן מינית מספר פעמים. היה נוגע בה בכל מיני חלקים בגוף, והחלק החמור הוא שהן התלוננו, ואמרו, אבל שב"ס טייח את הפרשה ולא עשה עם זה שום דבר. התלונה והאירוע, אגב, קרו בנובמבר 2017". 
בתחילה שב"ס הכחיש הכל, ועכשיו אנחנו מבינים שהכל יוצא לאור
"כן, זה יוצא, אבל בחודשיים באיחור, היא נפגשה איתן. אתמול. עורך הדין, אייל בלאט, שמייצג את אותן סוהרות, שלח לשב"ס מכתב לפני נקיטת אמצעים, בו הוא מציע להן לדון בסל הפיצויים שמגיע לאותן בנות. זה סיפור חמור ומזעזע שנחקר גם במחלקה לחקירות שוטרים, שסיימה כבר את החקירה ועכשיו נמצאת בהשלמות. היא צפויה להעביר אותן לפרקליטות. עכשיו בשב"ס נופלים האסימונים, גורם בכיר בשב"ס אמר לי שגם אנשים שלא היתה להם מעורבות פלילית בנושא, ישלמו את המחיר".