אירוע חמור בתל אביב: מספר אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הלילה (שני) לרחוב שבו מתגוררת אשת התקשורת אופירה אסייג בצפון העיר, והשליכו לחצר ביתה חזיז, זאת ככל הנראה על רקע תמיכתה בבעלי הקבוצה אלי טביב, שסירב לאחרונה להיענות להצעות מכירת המועדון מטעם מספר רוכשים פוטנציאליים. במהלך האירוע הם אף קראו קריאות לעברה. כוח משטרה הרחיק אותם מהמקום.



ראוי להסביר כי אסייג מיודדת עם טביב, ולאחרונה באה לעזרתו ונקטה צד כאשר הורידה משידור את הבעלים של הפועל רעננה אשר אלון, בטענה שהוא "הסית את האוהדים נגדו בתקופה הכי קשה" ולא כיבד את הקולגה שלו. אוהדי בית"ר ירושלים מאשימים אותה בכך שהיא לא אובייקטיבית ומשרתת את האינטרסים של טביב.



אלי טביב. צילום: דני מרון
אלי טביב. צילום: דני מרון



רק לפני כשישה ימים מגישת הרדיו והטלוויזיה עוררה הדים בעקבות הראיון הקולני עם הבעלים של הפועל רעננה, כאמור, בתוכניתה ברדיו תל אביב, עליו הוגשו לרשות השנייה מעל 30 תלונות.



במהלך הראיון התייחסה אסייג לפרשה שהחלה עוד קודם לכן, כאשר אלון יצא כנגד התנהלותו של טביב, שהביע עניין במכירת קבוצתו, וכינה אותו "מי הביבים של הכדורגל הישראלי". במהלך הראיון טענה המגישה כי אלון 'מלכלך' על טביב, הרימה את קולה ולא נתנה לו אפשרות להגיב. מהרשות השנייה נמסר לאחר מכן כי על השידור התקבלו מעל 30 תלונות מהמאזינים, והנושא נמצא בבדיקה מול הגוף המשדר.