עו"ד יוסי כהן, איש סודם של בני משפחת נתניה המייצג אותם בהליכים משפטיים רבים, ירה היום (שלישי) לכל הכיוונים בראיון לעיתון הפרקליטים. לדברי עורך הדין, "שרה נתניהו היא כמו חיה נרדפת, אנשים עושים סיבוב על ביבי". עוד הוסיף עורך הדין, שמייצג את שרה נתניהו ובנה יאיר בתיקים אזרחיים שונים, כי "במקום לטפל במקרים חמורים, המשטרה מטפלת במקרים הפופוליסטיים. ידה של המשטרה קלה על ההדק, השופטים מכריעים באופן סותר".



כהן טען כי "יש המון בעיות במערכת המשפט, שאני רואה מהצד של עורכי הדין. למרות זאת, יש גם שופטים טובים"



"אתה יכול ללכת עם אותו תיק לאולם א' ולצאת עם תוצאה אחת, להיכנס לאולם ב' ולצאת עם אחרת. איך זה קורה? גם אני שואל", אמר עורך הדין בראיון לכתב העת. "איך פותרים את זה? הכשרה נכונה. בכל המדינות הנורמליות, יש בית ספר לשופטים, יש מסלול. כאן ההכשרה היא כמעט אפס".


 


על משפחת נתניהו סיפר כי היא "משלמת לי כדת וכדין וכל האגדות האלה לא באמת קיימות. בנימין נתניהו הוא בן אדם לארג' שאוהב לשלם. בכלל לא מעניין אותו הכסף. הוא חי בִסְפֶרֹות אחרות." עוד הוסיף, כי "ראש הממשלה, רעייתו וילדיו הם גולת הכותרת של העשייה שלי בעולם המשפט".



עורך הדין התייחס גם לשרת המשפטים איילת שקד ואמר כי "זו ההפתעה הכי גדולה של מערכת המשפט בישראל. למרבה ההפתעה, הילדה הזאת, אף אחד לא ציפה, את כל מה שצריך לעשות היא עושה כל כך נכון. מצדיע לה".



כשנשאל כהן האם לא חיוני שהמשטרה תחקור עדי מדינה שיש להם מה לספר, ענה כהן כי "אנשים לכל אורך ההיסטוריה של ביבי מנצלים אותו וכשמגיעים אליו, עושה עליו סיבוב. מי דיבר עליהם עד שהגיעו אליו? ברגע שהגיעו, פתאום יש להם את ההזדמנות. אני הייתי נופל על חרבי אם הייתי צריך להיות עד מדינה נגד לקוח שלי, גם אם הוא עבריין. מעדיף להפסיד את כל הרכוש שלי וללכת לכלא. אני רואה את החיים אחרת".