פרשת הפדופיליה מהחמורות שידעה המדינה: עם פרסום תמונתו ושמו של בנו ריינהורן, החשוד בעבירות פדופיליה במעל 140 קטינות באמצעות הרשתות החברתיות, התקשרו למוקד 105 הורים רבים שבנותיהן באו במגע עם המאמן בזמן הלימודים בבית הספר או בנבחרת הנוער. המשטרה מעריכה שהמספר הידוע עד כה הוא רק קצה הקרחון, וכי ישנן מאות נערות נוספות שנפגעו. בחדשות 10 דווח כי המשטרה בודקת חשד לפיו ריינהורן זייף אישור משטרתי לפיו מותר לו לעבוד בבתי ספר אחרים, על אף שכבר היו נגדו מספר תלונות. 

אדם פלטקוביץ', יו"ר בני הרצליה בכדוריד, הקבוצה אותה אימן ריינהורן, אמר לחדשות 10: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר, מכה קשה לכל האגודה. אנחנו מאוד מאוכזבים, מאוד כואבים ומאוד פגועים, זה ממש כמו סכין בגב, הלם טוטלי. שנה אחרי שמיניתי אותו למאמן גם בבנות, עשיתי סקר אם היה מוצלח או לא מוצלח. קיבלתי רק תגובות טובות של כל הבנות".

מאמן באיגוד הכדוריד הסביר כי לא היו כל סימנים לכך בסביבה הקרובה: "אם שואלים אותי כמה אני מופתע מאחד עד מיליון, התשובה היא מיליארד. אני מכיר אותו 10-11 שנים, ויש אנשים באיגוד שמכירים אותו יותר ממני. כולם בשוק טוטלי, אי אפשר להבין אפילו באיזו רמה".

שחקנית לשעבר של ריינהורן שיתפה גם היא: "אני רק יכולה להגיד שזה הכי מפתיע בעולם ואני יודעת שבנו לא כזה. הוא בן אדם מדהים ומאמן מדהים, זה מפתיע אותי. שמעתי על הדברים האלה היום כמו כולם כי אני כבר לא בקשר איתו".

בנו ריינהורן. הפעיל אמצעים מתוחכמים ברשת. צילום: פייסבוק


ראש מחלקת החקירות ביחידה 105, אורי שדה, סיפר כי "אנחנו עובדים על היעד הזה במשך חודשים ארוכים. הוא עבד בצורה מאוד מתוחכמת ברשת, ולכן נדרשה הפעלה של יכולות מאוד מגוונות". לדבריו, "כמות הפדופילים ברשת עצומה. כל מי שיעשה ניסיון ויפתח חשבון בשם של קטין או קטינה ברשת, לא ימתין הרבה זמן עד שיקבל פנייה בעלת אופי כזה". 

"אני מכיר את הבחור הרבה שנים מבית הספר, אבל פעם ראשונה שנתקלתי בזה הייתה דרך התקשורת. הופתעתי, ילדיי למדו בבית הספר שהוא לימד, לא היו נורות אזהרה", סיפר הורה בבית הספר בו לימד המאמן. לדבריו, "הדבר היחיד שהיה זה מקרה אלימות מילולית, לא פיזית, כלפי התלמידים". עוד הוא הוסיף כי עם התלמידים שלא היו בנבחרת הכדוריד הוא כמעט ולא היה בקשר.
 
ריינהורן לא היה מורה מוסמך ולכן הועסק בצורה חיצונית למשרד החינוך כיוון שההורים רצו שילמד בבית הספר, במיוחד לאחר שהגיע להישגים בתחרויות. "חלק מההורים היו מאוד מרוצים ממנו ולכן הוא היה מועסק דרך תקציב תל"ן (תוכנית לימודים נוספת, ע"ל) ולא דרך משרד החינוך. הוא עבד דרך אגודת הספורט בני הרצליה, הוא לא היה עובד הוראה".
 
נציג בוועד ההורים העירוני התייחס לפרשה ואמר כי "כרגע אנחנו מעריכים את עבודת העירייה לנסות למצוא את הנפגעות ואת צוות הפעולה שהיא הקימה".