המשטרה קיבלה פניות נוספות לגבי מאמן הכדוריד בנו ריינהורן, החשוד בעבירות פדופיליה ברשת כלפי 140 ילדות. למעריב נודע כי מיד עם פרסום הפרשה אמש, התקבלו הפניות החדשות במוקד 105- מוקד פניות לטיפול בעבירות פדופיליה ברשת, המסופח ליחידת להב 433, וכעת נמצאות הפניות בבירור ובחינה של היחידה. מי ששוקדת על הפרטים היא סנ"צ שלי נמרוד-הרוש, סגנית מפקדת המוקד.



חותנו של ריינהורן התראיין היום לגל"צ ואמר כי הוא מאמין לחלוטין בחפותו. "אני אומר שזה לא הוא, המשטרה מנפחת את כל העובדות, הם חיפשו מישהו אחר, הם מחפשים להצדיק את קיומה של היחידה והתקציבים שלה. אני לא חושב שהם יכולים לקשר בין הבנאדם לפרופילים, הם צריכים להצדיק את הקיום שלהם ומנפחים את זה מעל ומעבר לכל פרופורציה".



לדבריו, הוא טרם דיבר עם חתנו מאז המעצר, וכך גם רעייתו: "יכול להיות שהם מחפשים מישהו אחר והם התלבשו על מישהו ולא נתנו לו הזדמנות לדבר. הוא במעצר ולא דיברו איתו, אולי 20 דקות דיברו אותו במשך עשרה ימים. לא דיברתי איתו וגם אשתו לא דיברה איתו. כולנו לא מאמינים, לא אשתו ולא כל החברים שלו וכל מי שהוא עבד איתם. אף אחד לא מאמין שזה הוא. גם בעבודה שלו שהוא עבד עם נערים ונערות ולא היה צל של מקרה". 

לדבריו, "אני עדיין חושב ועומד בדעתי שזה לא הוא, אני מכיר את צורות העבודה שלו והמחשב בבית, והוא היה עובד שעות רבות ולא היה לו אפילו את הזמן כדי לעשות דברים כאלה. אני בנאדם נורמטיבי עם שכל ושוקל את הדברים, ולכן לא רציתי עדיין להעלות לשידור, אבל יש לינץ' תקשורתי. עורכי הדין שלו לא קיבלו שום ממצא ושום כלום. אם הייתי מדבר איתו הייתי מחזק אותו ואומר לו שאני מאמין בו, זה לא הוא".