פרשת הפדופיליה החמורה: בזמן שמתווספות כל רגע עוד ועוד תלונות נגד בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד החשוד בביצוע עבירות של אינוס ומעשים מגונים ברשתות החברתיות בכ־150 קטינות, התארח היום (שישי) כתב הפלילים בוקי נאה בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לפרשה שנחשפה לפי יומיים ומדירה שינה מעיניהם של הורים רבים.



איך הצליח בנו ריינהורן להטריד 150 קטינות ואף אחד לא ידע דבר?


"הוא פתח פרופילים לא שלו ברשתות, עם שמות של משתמשים אחרים. יש המון פרופילים מזויפים ברשת, אתה יכול לרכוש שירותים של חברות שילחצו על כפתור עבורך, אתה תכתוב פוסט בפייסבוק, הן ילחצו על כפתור ותוך דקה 1,000 פרופילים הזויים של אנשים שלא קיימים יעשו לך לייק בכאילו. מי שמבין בטכנולוגיה יודע איך לתפעל דבר כזה. ריינהורן פעל באופן הזה ולכן לא הצליחו לתפוס אותו".





בישראל יש המון פדופילים, מה עושים איתם? מסרסים בכפייה?


"יש בישראל חוק שמאפשר לשופט לחתום על צו שמאפשר לסרס אותם. היו כמה פדופילים בארץ שלא סורסו אבל הם קיבלו טיפולים. זו מחלה נוראית, ממכרת, וחייבים לטפל בה. חייבים להעביר חוקים כדי לטפל בחולים האלה".



ההורים נכנסו להיסטריה מהחשיפה, מה אתה יכול לייעץ להם במצב כזה?


"הילדים עושים דברים שההורים שלהם לא יודעים עליהם. הרשת מלאה בפסיכים, הילדים מתפתים לסוטים בזהויות שונות, נפגשים איתם ועוברים טראומות שילוו אותם לכל החיים".


בוקי נאה. צילום: צילום מסך
בוקי נאה. צילום: צילום מסך


מה עם מערכת החינוך? הרבה גורמים חברו כאן והביעו הלם מהיקף התופעה ומימדיה. חייבים לשנס פה מותניים ולפעול.
"מערכת החינוך, מערכת הרווחה והמשטרה פועלות. צריך להקים יחידה חדשה של סייבר כדי להגיע לפושעים ברשת. לא משנה כמה נעשה, הפושעים תמיד ימצאו את הפרצה להיכנס. אני בעד לתלות את הפדופילים בכיכר העיר. בעייתי לחייב אותם לעבור סירוס, כמו שמחייבים נרקומנים לעבור גמילה. זה שונה. 
רק צו של שופט יכול לחייב פדופיל לעבור סירוס. לשמחתי המשטרה תפסה את ריינהורן ועכשיו נקווה לטוב".