המשטרה פרסמה היום (ראשון) את השמות הבדויים שבהם השתמש המאמן החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן בן ה-35. מהחקירה המתנהלת במשטרת ישראל, ביחידת מוקד 105 בלהב 433, עולה כי בין השמות שעשה בהם שימוש: Percect_shape_models, NEWFACE_MODELS, kimi.new,  Kelly.levian, models_of_linoy ,bikiniworld_design, ella models, יעל סויסה, noanew, koral_morad, mia bir, kira.new, Devinahelrod
במהלך פעילותו הפלילית ברשת, הוא השתמש בשמות הבאים: לינוי, קלי, קים, ענבל, אלה, נועה, מיה, מירי. כמו כן, בתקשורת בוואטסאפ, נהג החשוד להשתמש במספרי טלפון זרים, המתחילים ב- +1...
ריינהורן יובא מחר להארכת מעצר נוספת בבית המשפט בראשון לציון. מהמשטרה נמסר כי יש לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט) על כל יצירת קשר, או חשד ליצירת קשר, של החשוד. לדבריהם, "היו הרבה פניות למוקד ורק מעט תמונות, ולכן המשטרה החליטה לפרסם את השמות הבדויים בהן השתמש על מנת לגרום לקרבנות נופסים להתלונן נגדו. הוא ממשיך לא לשתף פעולה עם החוקרים" 

כזכור, בשבוע שעבר נחשפה פרשת פדופילה מהחמורות שהיו בשנים האחרונות בישראל. היא פורסמה בתום חקירה שנמשכה מספר חודשים, שבעיצומה נעצר מאמן כדוריד לילדים ונוער מהרצליה, העובד גם בעיריית הרצליה. הוא חשוד בביצוע של למעלה מ-140 מקרים של עבירות אינוס, מעשים מגונים, ועבירות מין נוספות. כולן באמצעות הרשתות החברתיות. 
 
בחקירה סמויה הצליחו החוקרים להתחקות אחר דרכי פעולתו, ומהן עולה כי מאמן הכדוריד יצר קשר עם קטינות בגילאי 9-15 באמצעות הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ואחרות, התחזה לאישה והציג עצמו כבעליה של חברה לייצוג דוגמניות, וכך הצליח להלהיב את הבנות ולרכוש את אמונן אט אט בשיחות בין הצדדים. 
 
במהלך ההתקשרות איתן הבטיח החשוד לקטינות ליצור עבורן "בוק" צילומים מפואר ולדאוג עבורן לעבירות דוגמנות. כשהבין שהקשר הדוק, תוך שהוא משמר את הקשר ומנהל שיח נעים ומחמיא, סברו הבנות כי הן משוחחות עם חברה טובה שנמצאת בשבילן מעבר לקו. בשלב הזה, כך סבורים במשטרה, ידע החשוד לנצל את תמימותן של הקטינות ואת האמון שרכשו לו, ולהפוך ל"מפלצת", שמנצל קורבנות רכות באמצעות הרשתות החברתיות.