במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות חוקרים את נסיבות הירי שביצע קצין משטרה מנשקו, ומנסים להבין האם הקצין, שנתפס בדירה באזור מגוריו עם שוטרת איתה ניהל רומן, ביצע ירי באוויר כדי להניס מהמקום את פרודתו ומקורביו או שמא התנהגותו קשורה ללחץ שבו היה שרוי, בעקבות העובדה שהאישה והחברים התחקו אחר עקבותיו והפלילו אותו.



מי שדיווח על האירוע למח"ש היא המשטרה, שעה ששוטרים שהוזעקו למקום, בעקבות דיווח על ירי, נדהמו לגלות כי היורה הוא קצין משטרה בתפקיד בכיר, אותו הם מכירים ממסגרת עבודתו.



בתחקור ראשוני עלה החשד לפיו גורם אחר, המקורב לקצין המשטרה ולפרודתו, ככל הנראה התחקה אחר הקצין, לבקשתה של הרעיה לשעבר, וכאשר הגיעו המקורב והפרודה לדירתו, ירה הקצין באוויר, מה שהוביל להזעקת השוטרים למקום.



בעקבות האירוע עיכבה המשטרה לחקירה את מקורבם של בני הזוג, על מנת ללמוד ממנו על מעשיו, וכן במקביל הועבר דיווח למח"ש, שחוקרת את האירוע ואת נסיבות הירי. 



ממח"ש נמסר בתגובה: "התנהלות השוטר באירוע נמצאת בחקירה, נערכו פעולות חקירה ומעבר לכך לא נוכל להתייחס בשלב זה". במשטרה ציינו כי אין בכוונם לדברר את הנושא שכן מדובר בחייו הפרטיים, ללא קשר לעבודתו במשטרה.