המגיש אראל סג"ל הגיב היום (שלישי) על פרסום הקלטות דוד ביטן שנחשפו אמש בחברת החדשות. על פי הדיווח, ביטן נשמע בהקלטות כשהוא טוען שסיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שימונה לשר לביטחון פנים במקום גלעד ארדן. חבר הכנסת נשמע מספר על כך לעד המדינה משה יוסף, שהיה בעבר חברו הטוב ומי שכונה "המוציא והמביא" של ביטן.
"צפיתי אתמול בחברת החדשות והסיפור שהביא אמנון אברמוביץ', שנוהג לאחרונה לפרסם אייטמים שמסייעים להשאיר את המפכ"ל רוני אלשיך בתפקידו", פתח סג"ל, "אמש הוא פרסם תמלול של הקלטת סתר משנת 2016 שביצעה המשטרה למשה יוסף בה נשמע ביטן אומר שהוא ישמש במקומו של גלעד ארדן כשר לביטחון פנים. הרבה לפני שעבר חתול שחור בין ראש הממשלה למפכ"ל". 
"נסכים על כך שהדברים שנאמרו הם לא פליליים אלא רכילות פוליטית. השר ארדן התראיין הבוקר בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM והבהיר שהוא מודאג מהקלטות הסתר וחומרי החקירה שמודלפים לכלי התקשורת ובצדק. הקלטת סתר היא כלי שאמור להיות מפוקח. ברור לנו שבמדינה דמוקרטית צריך להשתמש בכלי הזה בזהירות כי זו חדירה מוחלטת לחיים של הנחקרים. לא מאזינים רק לשיחות של הנחקר עם עבריינים אלא לכל סיפורי החיים שלו. בתי המשפט מאשרים את השימוש בהקלטות הללו אך המשטרה מדליפה חומרים' ואני תוהה - מי שומר על השומרים? מי שומר על המקליטים? מחר עוד ימצאו הקלטות מביכות ויוציאו אותם על אמנון אברמוביץ'".


 
"מי שצריך להרים את קולו לזעוק הם אלו שחוששים לקץ הדמוקרטיה. אני אומר את זה כל הזמן ולא רק לגבי ביבי נתניהו. שימו לב לרשימת אנשי הציבור שבסופו של דבר מזוכים ולא מוגש נגדם כתב אישום. למשטרה ולבית המשפט יש את המנדט הכי חזק בעולם והיכולת לעצור בן אדם. אני מסכים עם הטענה ששופטים צריכים להקפיד יותר על הבקשות למעצר, אך גם אין בקרה מול אוזני אזרחי מדינת ישראל. איפה הבקרה של העיתונאים ואמצעי התקשורת?"