אמש הופץ תיעוד תאונת דרכים קשה שאירעה בצומת סביון, בו נראה רכב שפוגע בשני בני אדם על אופנוע ורוכב אופניים נוסף, שלאחריו נשמעו טענות רבות על האדישות שגילו האנשים שהיו באזור למקרה. חובש מד"א, קובי בוסקילה, שהגיע לזירת התאונה, סיפר היום (שלישי) בתוכנית "חמש עם רפי רשף" בערוץ עשר, על הרגעים הראשונים לאחר האירוע. "כשאני הגעתי היו שם כבר כמה אזרחים והייתה שם ממש המולה", אמר.
בנוסף ציין בוסקילה כי "הם היו בדרגות פציעה של בינוני עד קשה וניגשתי אליהם למענק טיפול ראשוני. היה איזה רופא שעזר וטיפל. היה ממש המולה בצומת. אחר כך כשראיתי את הסרטונים הבנתי תמונת מצב אחרת. זה תלוי מצב. לפעמים מגיעים ולא רואים אף אחד מסביב". 
"בסרטון אפשר לראות שהנהג של הרכב חצה באור אדום. הוא לא ניסה להסביר איך זה קרה לו", הוסיף.

דניס פנטלייב, סגן ראש מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל, אמר אמש לאחר פרסום הסרטון: "התלבטנו ארוכות אם לפרסם את התיעוד הקשה לצפייה ולבסוף הכריע ערך האחריות החברתית - להשפיע על משתמשי הדרך. מצלמות השליטה שלנו זיהו בזמן אמת את התאונה הקשה ותוך דקות נשמעה אנחת רווחה אדירה במוקד, כשנצפה מתייצב כח חלוץ של מד"א בזירה". 
עוד הוסיף פנטלייב: "אנא מכם, האוחזים בהגה, קחו אחריות. שניות של פזיזות או היסך דעת עשויות לשנות חייהם של משפחות שלמות. הצטרפו אלינו בהצלת חיים- באמצעות דיווח על מפגעי דרך אל מספר החירום שלנו 2120*".