שר האוצר משה כחלון הודיע על הקפאת התוכנית להקמת שדה התעופה חדרה עד להודעה חדשה, זאת בעקבות מחאה של התושבים שטענו לפגיעה באיכות החיים בעיר. השדה היה אמור להחליף את זה שנסגר בהרצליה. 


התוכנית לשדה, שהיה אמור לקום במזרח העיר, עוררה התנגדות רבה בקרב התושבים. בחודשים האחרונים, מאז החלטת הוועדה לתשתיות לאומיות להקים שדה תעופה אזרחי במזרח העיר חדרה, נערכו הפגנות מחאה מצד תושבי העיר חדרה אשר זעמו על ההחלטה שתפגע באיכות החיים של תושבי האזור, שיסבלו ממטרד רעש וזיהום אוויר קשה.
כחלון נועד עם חברי מועצת העירייה, שמע את טענותיהם והודיע להם כי החליט להקפיא את התוכנית. ''נפגשתי עם החברים בנושא שדה התעופה בחדרה, אני באופן עקרוני ביקשתי להחזיר לוועדה לדיון נוסף את כל נושא התעופה בארץ וגם את חדרה בתוך זה, ואני מניח שבימים הקרובים, אנחנו נמשיך בדיונים - כרגע המצב מוקפא עד להודעה חדשה'', אמר כחלון. 

הודעת כחלון בנושא שדה התעופה בחדרה
יו''ר סיעת ''העיר של כולנו'' בחדרה, ניר בן חיים ברך על ההחלטה, אך הבהיר: "אסור להתבלבל. המאבק חייב להימשך בכול הכוח עד לניצחון בדמות ביטול מוחלט של התוכנית. המאבק שלנו חוצה מפלגות והוא מחוץ לוויכוח במערכת הבחירות. כולם מסכימים שאסור חדרה תהפוך למגרש החניה האחורי של המדינה".