על רקע הביקורת שמותח העיתונאי ומגיש הרדיו בן כספית על ראש הממשלה בנימין נתניהו ותפקודו, התקשר היום (רביעי) מאזין, תושב רמלה בשם מנשה, לתוכניתו של כספית ב-103FM, וביקש ממנו להפסיק ללכלך על ראש הממשלה ורעייתו. בנוסף, הציע המאזין לכספית לעזוב את המדינה עקב אי שביעות רצונו מתפקודו של ראש הממשלה, והבטיח לכספית כי גם לאחר הבחירות הבאות, ימשיך נתניהו להיות ראש ממשלת ישראל.



מאזין: אני רודף אחריך כל הזמן, אתה מלכלך על ראש הממשלה ורעייתו,  ברצינות, לא נמאס לך? כל יום אני מאזין לך משעה חמש. אתה חופר לו בור והוא בסוף יקבור אותך בבור הזה.
כספית: בסוף כולנו ניקבר.
מאזין: אבל אתה לא מפסיק עם זה, ריבונו של עולם, הרי אתה יודע שגם בבחירות הבאות הוא יהיה ראש הממשלה. 

כספית:  אם זה כלל לא לרוחך, למה אתה עוקב אחריי?
מאזין: יש לך ולאריה אלדד תוכנית נורא מעניינת, וחוץ מזה אני כל היום מאזין לתחנה הזאת ברדיו.
כספית: אבל אתה יכול בחמש לעשות הפסקה של שעה ולא להאזין.
מאזין: אני אשמע מה שבא לי אבל תפסיק ללכלך על הבנאדם הזה. תאר לך שהיו עושים את זה לאשתך. מה היית עושה אם היו אומרים שאשתו של בן כספית אוספת בקבוקים ומוכרת בקבוקים? 
כספית: הבעיה היא שאשתי לא עושה את זה. זה מדהים, אתה יודע, אני שומע אנשים כמוך. אתה אפילו לא מבין איזה מגוחך אתה. אני מציע לך להאזין בשעה חמש לגל"צ ,יש שם את יעקב ברדוגו והוא אומר את מה שנתן אשל אומר לו להגיד. 
מאזין: אז אני מודיע לך, קצת נמאס לי. מצד שני זו שליחות. היא עולה לי ביוקר, היא עולה לי בפרנסה, היא עולה לי בבריאות. זו שליחות שלי כי מישהו צריך לעושת את זה.
כספית: אני חושב שהוא מושחת אני חושב שנתניהו הוא אסון למדינת ישראל. מי שרוצה שיקשיב מי שלא רוצה שלא יקשיב. 
מאזין: אני יכול לקנות לך כרטיס טיסה לכיוון אחד. קום ותלך. 
.
כספית: אתה מגרש אותי מהמדינה שלי?
מאזין: לא מגרש אותך אחי. אתה אומר שאתה סובל פה. 

כספית: אתה משקר. לא אמרתי שאני סובל ולא אמרתי שרע לי. אני אמרתי שאני חושב שנתניהו הוא כך וכך ואני האחרון שיעזוב פה. אני ציוני בן ציוני. מה הקשר לסובל? אתה לא יודע עברית? למה אתה מכניס לי מילים לפה?
מאזין: תקשיב לי, אני אשאר פה הרבה אחריך. אני לא רוצה לשאול אותך מה עשית בצבא וכמה מסים אתה משלם פה. לא נרד לרמה הזו. השארתי פה גם בני משפחה באדמה הזו ואני בז לך ועכשיו תעוף לי מהקו ותודה ושלום.
כספית: איזה אנשים, אלוהים שיעזור. הוא מציע לי לעזוב את המדינה כי אני לא מרוצה מנתניהו. מנשה, לטעמי אתה אוויל ולא יודע מהו תפקידו של עיתונאי במדינה דמוקרטית.