עדויות נוספות נגד מנכ"ל רשת פוקס, הראל ויזל. החדשות עשר פרסמו הערב, כי בניגוד לטענות החברה שהובאה אמש, אחת העובדות אומרת כי בהנהלה ידעו על התנהגותו של ויזל. "זו בדיחה להגיד שאף אחד לא ידע ושאף פעם לא הוגשה תלונה", אמרה. "אני אישית דיברתי עם מישהי בכירה בחברה על ההתנהלות של אחד הבכירים שדיבר אלי בצורה מינית ובוטה. לא עשו עם זה כלום, אני גם הייתי נוכחת בשיחת מסדרון ששוב הזכרתי את זה ובכירה נוספת בארגון היתה בשיחה הזו ואמרה "אוי, עוד פעם הוא מתנהג ככה", זה לא הפתיע אף אחד ומה שפורסם מבחינתי זה טיפה בים". 



המתלוננת א', שהיתה עם ויזל בקשר עסקי, ואתמול הובא סיפורה בתוכנית "המקור", סיפרה על פגישה שהיתה לה עם ויזל לאחר התקרית שהיתה לה איתו ברכב. "בלעתי רוק החלטי וכשהגעתי לישראל יצרתי איתו קשר. הוא הזמין אותי לבוא למשרדים שלהם וברגע שנכנסנו לחדר שלו, הוא הציע: 'את רוצה שאנעל את הדלת? שנוכל לעשות גם כיף ולא רק עבודה?' משהו בסגנון הזה, שלא משתמע לשני פנים. ושוב פעם הייתי צריכה להגיד לו "לא הראל, זה לא מעניין אותי".



"במשך כמה ימים שונים במהלך הביקור שלי הגעתי אליו, למשרדים. בחלקם הוא ניסה יותר בחלקם פחות. ויום אחד הוא פשוט הפסיק לענות לי לטלפונים. ניסיתי כמה פעמים אבל הוא פשוט חתך אותי. בזה זה נגמר". 

רביב דרוקר חשף הערב כי עוד טרם שידור התחקיר אמש, שלח אחיו של הראל ויזל הודעה לעובדי קבוצת פוקס, ובהם ביקש שלא לשתף פעולה: "מבקש מכם לנסות ולא להפוך את הנושא לשיחת היום. אני מאמין שהמון אנשים ידברו אתכם וירצו לשמוע פרטים . אני מבקש מכם שלא תשתפו פעולה עם ה"קרנבל" הזה ותעמדו לצדנו בימים אלה". 



הראל ויזל חזר הערב על תגובתו מאמש: "במהלך חיי המקצועיים והחברתיים, נפגשתי עם עשרות אלפי נשים. השתדלתי תמיד להפגין יחס הולם ולשמור על כבודן. צר לי מעומק לבי, אם פגעתי במי מהן. אם דברי, או התנהגותי פגעו במי מאלו, שעמן נפגשתי – אני מביע את צערי והתנצלותי העמוקה, בפני כל אחת מהן ונוטל על עצמי מחויבות להקפיד על דיבור רגיש והתנהלות מבוקרת הרבה יותר".



מקבוצת פוקס נמסר בתגובה , כי "לאור בדיקה נוספת שקיימנו היום עם סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצה, המשמשת גם כממונה על מניעת הטרדות מיניות ומכהנת בתפקידה מזה שנים ארוכות, אנו חוזרים ומדגישים כי לא התקבלה מעולם כל תלונה שהיא העוסקת בהטרדה מינית על ידי מי מבכירי הקבוצה, לרבות המנכ"ל".