תקיפה על רקע גזעני? לאחר מעצרו של תושב קרית חיים מוקדם יותר היום (שבת), חשוד נוסף בתקיפת שלושה תושבי שפרעם, ביניהם אחד המשמש כרופא ואחר המשמש כאח, בחוף בקרית חיים. במשטרה חושדים כי החשודים ניגשו אל הצעירים, ושאלו אותם האם הם ערבים. החשוד הנוסף הינו תושב נשר בן 29.  



לטענת השלושה, החשוד עזב את המקום וחזר עם חבריו כשהם חמושים בשרשראות וסכינים, הכו אותם וברחו מהמקום. א', אחד המותקפים, אמר בגל"צ כי "כששמעתי שיש עצור זה קצת מנחם, אבל הכאב גדול. אני סובל מפציעות ראש, במרפק ובברך".



א' סיפר על השתלשלות האירועים ואמר כי "ניגש בחור ששאל אם אנחנו ערבים. ענינו לו שכן, ואז הוא חזר עם עוד חברים שאחזו בסכינים ומוטות ברזל. הם הכו אותנו במשך רבע שעה, עד שהגיעו שני בחורים שעזרו לנו. שאלתי אותם מה הם רצו אבל הם לא ענו, זה היה רק בגלל שאנחנו ערבים. אף פעם לא נתקלתי במקרה כזה במקום".



הטלפון של אחד המותקפים מוכתם בדם.



יש שינוי כללי באווירה או שזה מקרה נקודתי?
"לי ספציפית זה פעם ראשונה, אבל עכשיו התחילו עוד אנשים לספר לי על מקרים נוספים. אגיע שוב לחוף. הגזענים האלו לא ימנעו ממני לבוא".


אחיו של אחד המותקפים סיפר מוקדם יותר ל"מעריב אונליין" על השתלשלות העניינים: "צעיר יהודי הגיע לחוף הים בלילה שבין חמישי לשישי, סמוך לשעה 1:00 בלילה. הוא ניגש לאחי ולחברים שלו ושאל אותם 'אתם ערבים?'. הם השיבו שכן, והוא שאל 'מה אתם עושים פה?'. אחרי שהם השיבו שהם יושבים פה הוא הלך". 
לדבריו, בשלב הזה הצעיר היהודי חזר עם שבעה צעירים נוספים. "הם תקפו אותם עם שלשלאות, סכינים וכל מה שהיה להם ביד", הוסיף, "הם ניצלו ממוות וודאי בזכות שני יהודים בגילאי 40 שעברו באזור והזעיקו את השוטרים". הוא אמר: "המשטרה לקחה את מצלמות האבטחה וחקרה את אחי ואת חבריו".
השלושה פונו לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי ושם החליטו להגיש תלונה על האירוע. החשוד יובא במוצאי שבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. מהמשטרה נמסר: "רואים בחומרה רבה את אירוע התקיפה. נפתחה חקירה מאומצת תוך הפעלת אמצעים רבים ולפנות בוקר נעצר חשוד".