שופטת בית משפט השלום בראשון לציון שירלי דקל-נוה האריכה היום (ראשון) בשמונה ימים נוספים את מעצרו של בנו ריינהורן מאמן הכדוריד של מועדון בני הרצליה החשוד במעשי פדופיליה. מדובר בהארכת מעצר רביעית של החשוד בביצוע עבירות חמורות בהן ובמקרי פגיעה בבגירות וקטינות באינטרנט. 
 
השופטת דקל נוה ציינה כי לאחר שעיינה בחומר החקירה ושמעה את הצדדים הובהר לה כי נדרש מספר של פעולות להשלמתה. עוד צוין כי ישנה התקדמות במהלך החקירה ומשום כך, החשש לשיבוש הליכים התעצם. "החשוד ממשיך שלא לשתף פעולה בחקירה וכל אותה עת נוספו קורבנות חדשים". במהלך הדיון ציין נציג המשטרה רפ"ק אורי שדה כי העבירות בוצעו באינטרנט והחשוד יוכל בקלות לשבש את החקירה ואת הראיות אם ישוחרר ומכאן שמסוכנותו של החשוד סטוטורית. עוד ציין נציג המשטרה: "אנחנו מכירים את התיק כמה שבועות ויודעים שהוא מתפתח כתיבת פנדורה". במהלך הדיון עלה כי בין קורבנותיו של ריינהורן היו גם כמה בגירות ולא רק נערות.

לדבריו, "אכן החשוד עצור כבר 20 ימים, אולם הוא ממשיך לא לשתף פעולה ואנו בידיעת הפרקליטות, ככל הנראה נבקש לחרוג מ-30 ימי המעצר המותרים בחוק". רפ"ק שדה מציין כי מאז הדיון האחרון נוספו תלונות חדשות המצביעות על דפוס פעולה עקבי של החשוד: "עושה קשר בבחירת קורבנותיו בין העולם הפיזי לעולם הווירטואלי וחלק מקורבנותיו מוכרות לו היטב אפילו ממקצועו". משמע כי חלק מקורבנותיו היו חלק מתלמידותיו בבית הספר. נציג המשטרה ציין כי אוסף המדיה שהוצא ממכשירו של החשוד עדיין נבדק.
 
מנגד טענה פרקליטתו של החשוד, רעות רחמן, כי עדיין צריך שיהיה פיקוח הדוק בחקירה. "בית המשפט כבר אמר את דברו כי החקירה אינה יכולה להימשך עד אין קץ. יש לזכור שתשתיתה לא נמצאת בידינו ולכן יש עלינו את הקושי להגן על מרשנו. "גם היום אחרי 20 ימי מעצר עדיין ולו בדל ראייה שבוצעה עבירה מחוץ לעולם הסייבר".

ריינהורן. צילום: אבשלום ששוני
 
ריינהורן נעצר במהלך החודש, לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביחידת 105 שבלהב 433 במשטרה (היחידה לפיצוח עבירות פדופיליה ברשת) במהלכה הצליחו החוקרים להתחקות אחר דרכי פעולתו שלו, ומהן עולה כי הוא יצר קשר עם קטינות בגילאי 15-9 באמצעות הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ואחרות, התחזה לאישה והציג עצמו כבעליה של חברה לייצוג דוגמניות, וכך הצליח להלהיב את הבנות ולרכוש את אמונן אט אט בשיחות בין הצדדים. 
 
במהלך ההתקשרות איתן הבטיח החשוד לקטינות ליצור עבורן "בוק" צילומים מפואר ולדאוג עבורן לעבירות דוגמנות. כשהבין שהקשר הדוק, תוך שהוא משמר את הקשר ומנהל שיח נעים ומחמיא, סברו הבנות כי הן משוחחות עם חברה טובה שנמצאת בשבילן מעבר לקו. בשלב הזה, כך סבורים במשטרה, ידע החשוד לנצל את תמימותן של הקטינות ואת האמון שרכשו לו, ולהפוך ל"מפלצת", שמנצל קורבנות רכות באמצעות הרשתות החברתיות.

התכתבות של בנו ריינהורן עם קורבנותיו
 
על פי החשד, ריינהורן הדריך את הבנות לחשוף את גופן בפניו, ואף להחדיר חפצים לאיבריהן המוצנעים, תוך שהוא מבצע בהן עבירות מין ברשת, ומעשי אינוס. נציין כי במרבית המקרים שבמהלכם פנה החשוד לקטינות הוא עשה זאת כשהן נמצאות בביתן, וברוב המקרים כשהוריהן נמצאים בבית. במשטרה עמדו על כך שזהותו תיחשף ונעשתה פנייה לביהמ"ש המחוזי בלוד, שהתיר לפרסם את פרטי זהותו המלאים של החשוד כדי לאפשר לקורבנות נוספים, אם קיימים, להתלונן במשטרה.