משה בנג'ו, נהג מונית מתל אביב שהותקף לפני כשבועיים על ידי צעירים ערבים בשדרות ירושלים התראיין הבוקר (שני) לתוכניתו של ינון מגל ב-103FM, על המקרה הקשה שעבר. לטענתו המשטרה לא טיפלה בצעירים שתקפו אותו בעוד שהוא חושש לחייו: "קשה לי לומר שהתאוששתי מהאירוע שחוויתי. מקרה כזה לא שוכחים מהר. לא כל יום חווים לינץ' כמו שאני חוויתי. אני נהג מונית ותיק ומרבה לנהוג ברחבי יפו ובשדרות ירושלים. ברחבי יפו יש נהגי אופנוע עבריינים שחותכים אותך בכביש".



"באחת משעות הצהריים המאוחרות רוכב אופנוע החל לפתע להרביץ למראת המונית בה נהגתי. לא הבנתי מה קרה ונבהלתי. עצרתי בצד כדי להחליף איתו פרטים ולברר מה קרה וזו הייתה הטעות שלי. הוא יצא מהאופנוע וקרא לחבריו מהקיוסק הסמוך שהגיעו עם ברזלים והכו אותי בעוצמה. הם באו משום מקום. כשהכנופיה יצאו מהקיוסק ראיתי את הזעם והשנאה שלהם כלפי. לא באו לדבר, באו לחסל אותי. היום היית אמור לראיין גופה ולא בן אדם. שכבתי על הרצפה וחשבתי על הילדים שלי".





"לא יודע איך הצלחתי לקום אבל התקשרתי למשטרה", סיפר, "המשטרה לעומת זאת ניסתה להטות את האמת ולטעון שאני זה שהתחיל והזמנתי את הלינץ' אליי. עצוב לי שהמשטרה מנסה להשתיק ולהרדים את זה. ציפיתי שהמשטרה תעשה משהו ולא האמנתי שבמדינת ישראל פראים יכולים לעשות מה שהם רוצים. המשטרה מתעלמת ממני". כשנשאל אם הוא חושב שתקפו אותו בגלל שהוא יהודי השיב לסיום: "אם הייתי ערבי לא היו משכיבים אותי על הרצפה ומחטיפים לי עם ברזלים על הראש".