פגישת ראשי הארגונים עם משרד האוצר "התפוצצה" היום (שישי) ללא שום סיכום, כך שהשביתה במעונות היום בעינה עומדת ומעונות היום יהיו סגורים ביום ראשון. ראשי הארגונים אמרו שהצעת האוצר דיברה על הקמת ועדה עתידית אולם בהווה לא הציעה דבר והיתה מבישה. "אם מישהו חושב שאפשר לפתור את בעיית הגיל הרך בתוספת של כמה עשרות שקלים למטפלת, הוא טועה לחלוטין", אמרו ראשי הארגונים.

יו"ר אמונה, ליאורה מינקה, שארגונה מפעיל 130 מעונות ברחבי הארץ, אמרה בעקבות כשלון השיחות כי "גלוי וידוע, ועל כך אין עוררין, שאנשי האוצר מנהלים את המדינה, את העולם, ואולי אף את הגלקסיה כולה. להם הידע, אצלם התבונה ובידם הכוח. עם זאת, יש בהחלט ספק בדבר יכולתם של אותם גיבורי-על לנהל מעון עם כמה עשרות פעוטות, למשך יום אחד בלבד". היא הוסיפה: "מוטב שאת המעשה הפשוט הזה ישאירו לנו. זה אמנם כוח אדם זול, אבל לפחות מסור, מקצועי, יעיל ואנושי יותר. רק שיעניקו תנאים מינימליים ולא יפריעו. אלא אם הם באמת מתעקשים להפעיל בעצמם מאות מעונות יום עם רבבות ילדים בגיל הרך - אזי המפתחות מסורות בידיהם". 
ממשרד האוצר נמסר כי "הארגונים דחו הצעות של משרדי הממשלה להגדלת ההכנסה השנתית באלפי שקלים לכל מטפלת, שכן הדבר היה בא בחלקו על חשבון הוצאות ההנהלה. אנו קוראים לארגונים שנותרו בהתעקשותם שלא לקבל את המתווה המוצע, לחזור בהם מאיום השביתה ולפתוח את שנת הלימודים כסדרה ולהמשיך בדיונים. בכוונת משרד האוצר לפעול להגשת צווי מניעה כנגד השביתה במטרה לאפשר להורים לאחר החופשה הארוכה לשלוח את ילדיהם למעונות היום, ולהמשיך בהדברות במקביל".