אראל סג"ל פתח את תכניתו ב-103FM היום (ראשון) בהתייחסות לרצח של ארבעה בני אדם שהתרחש בסוף השבוע. סיפור שכלי התקשורת שכחו, לטענתו, לסקר כי מדובר בערבים. "לפני שבוע התרחש אירוע מזעזע בחוף של קריית חיים בו ערבים הותקפו באלימות קשה", אמר סג"ל, "כולם בכלי התקשורת התגייסו וגינו בצדק את האירוע. בסופ"ש האחרון קרו ארבעה מקרי רצח ואת זה אף אחד לא סיקר. זה לא מעניין כי ערבים רצחו אותם?".





"העובדה שלא מטפלים בנושא בתקשורת הישראלית כשערבים שרוצחים ערבים מעידה על התקשורת הישראלית", המשיך סג"ל, "זה לא מעניין אותה והיא גם לא מנסה להבין את הדינאמיקה הפנימית בתוך החברה הערבית. כשרוצחים מישהו ברשות הפלסטינית בני משפחתו מגורשים מהכפר ודורשים מהם פיצויים כלכליים שמדינת ישראל מעולם לא משיטה על רוצחים. זה הגיון של המדבר, בגלל שאין ממשל חזק חייבים לבסס איזשהו עונש שיהיה מספיק מרתיע כדי שאנשים לא ירצחו אחד את השני ככה סתם. אני מבין את ההיגיון הזה. איפה המדינה שלנו במקרים הללו?".



סג"ל התייחס גם לרפורמה של השר ארדן המאפשרת חלוקת נשק לפי קריטריונים מקלים יותר ואמר כי "קצת מגוחך בעיני היוזמה של חלוקת נשק לא אדם. קודם שיאספו את הנשקים שמסתובבים בינינו לפני שמחלקים נשקים נוספים. למה משטרת ישראל לא אוספת את הנשקים הללו?".



על ייצוא הקנאביס מישראל למדינות אחרות אמר כי "המשטרה מצהירה שהיא חוששת שהצמחים יזלגו החוצה ונהיה מדינה שיש בה גראס לכל אזרח. מדינת ישראל מייצאת נשק בכמויות ובעלויות של מיליארדים כיצוא המרכזי של המדינה ולאף אחד אין בעיות מוסריות עם השאלה לאן הנשק הזה מגיע. עובדה שהמדינה יודעת לשמור על המקומות בהם מייצרים את הנשק הללו פחות או יותר. אנחנו לא רואים זליגה של טילי גיל של רפא"ל לציבור. אני שואל את עצמי מה ההבדל, אנחנו מדברים רק על צמח בסך הכל".



על ההפגנה בדרום תל אביב במהלכה נשרפו תמונות של שר הפנים, אריה דרעי, אמר כי "לצערי ההמונים לא יצאו מהבית להפגין בנושא, הסתכלו על הדבר הזה מרחוק וצקצקו. בעיני ההפגנה צריכה להיות אחת- הפגנה על פסקת ההתגברות. לא נגד בית המשפט, לא נגד הפרקליטות אלא נגד הממשלה כדי תתחיל למשול ותקים מחדש את מתקן חולות. מדינת ישראל צריכה לעשות משהו כדי לקחת בחזרה את השליטה בנושא ואת הריבונות לידיים שלה".