"כששמעתי את הכרעת הערעור של נוחי דנקנר, חייכתי לעצמי", אומרת אלין שלמה, מתקשרת, נומורולוגית ומנטורית להצלחות אישיות ועסקיות. "כבר לפני שנה בניתוח נומורולוגי שעשיתי לנוחי דנקנר באתר 'כיכר השבת' כתבתי שבא לי לצעוק שלא ילך לערעור, כי זה הולך להפיל אותו עוד יותר. אני לעומתו מבינה את התהליך הרוחני והגורלי שהוא עובר".



ב-7 ביוני 2017 פורסם באתר "כיכר השבת" ניתוח נומורולוגי שעשתה שלמה לדנקנר. היא כתבה שהערעור הוא החלטה שגויה מבחינתו, ושהוא הולך לבלות בין כותלי הכלא בין שנתיים וחצי לשלוש וחצי שנים. "דנקנר נמצא כרגע בשנה השביעית וההרסנית ביותר מבחינתו, והנזק הזה יימשך שלוש שנים קדימה", היא אומרת. "אני צופה שדנקנר הולך להתחזק מבחינה דתית. בעצם 'העסק' החדש שדנקנר הולך לטפל בו זה העיסוק בנבכי נשמתו".



את חושבת שדנקנר היה מודע לתחזית שפרסמת לפני כשנה?


"העברתי לו את זה למייל, אבל אני לא יודעת אם המייל הגיע אליו. החלום שלי היום, ואני רצינית, זה ללכת לבקר אותו בכלא ולהקל עליו בכך שהוא יבין את יעודו וגורלו. הייתי רוצה לשבת ולהסביר לו למה הוא הגיע עד הלום. הוא לא הגיע לכך בגלל הרצת מניות או איך שתקראי לכך, אלא הסימנים למצב הזה היו המון שנים אחורה. אם הוא היה ער לסימנים האלה - הוא לא היה נמצא במצב הזה. מאידך, כשהוא יבין את התהליך המתבקש ממנו, תהיה לו הרבה יותר הקלה".



באיזה תהליך מדובר?


"תהליך רוחני שהוא צריך להיכנס אליו. בדרך כלל אנשים עם המון השפעה וכוח, בייחוד חומרי, עומדים כל הזמן בניסיונות ושיעורים. יש תהליכים ברורים שמתבקשים מהם, ואוי לו לאותו אחד שלא יבין את זה. הראיה לכך היא אליעזר פישמן. תראי מה קורה איתו עכשיו, גם הוא הולך למצב לא פשוט".



כשדנקנר ייצא מהכלא, הוא יוכל לשקם את עסקיו?


"כן, בתנאי שילמד את התהליך שלו. לכן אני רוצה ללכת לבקר אותו בין כתלי הכלא".



שלמה, 47, מחולון, עוסקת בתחום הנומורולוגיה והתקשור למעלה מעשור. לפני כן עסקה בכל מיני דברים הקשורים לעסקים. כיום, לדבריה, בין לקוחותיה נמנים שרים, חברי כנסת, מנכ"לים, אנשי בורסה, ולאחרונה גם אוליגרכים רוסים רוצים את עזרתה בחיפוש גז ונפט. "דווקא היציאה מהקופסא והייעוץ הלא קונבנציונלי שלי, שאינו תלוי בתוכנות מחשב, אלא מבוסס על התאמה אישית וגורלית, הם אלה שמובילים את אותו מנכ"ל או איש העסקים להצלחה, בעיקר כאשר הם עומדים בפני פרשת דרכים משמעותית.



היעוץ שלי הוא בעיקר לגבי מומנט ההשקעה ופחות במה להשקיע", היא מספרת ואומרת שכבר בשנת 2017 חזתה את העברת השגרירות האמריקאית לירושלים. "חזיתי מבעוד מועד גם את הניצחון של דונלד טראמפ בבחירות בארה"ב, את הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון, את רעידות האדמה שהיו בארץ בחודש יולי. חזיתי גם את זה שח"כ דוד ביטן מסיים את דרכו הפוליטית והוא אף הולך להסתבך, חזיתי את עלייתו המטורפת של הביטקויין. חזיתי כבר בחודש מאי את המבצע שהיה לנו בסוריה להסרת האיומים מאיראן, חזיתי את ההתחממות הביטחונית שהייתה עכשיו בדרום. נשאלתי גם אם ביבי פורש או שמוקדמות הבחירות, וחזיתי שלפחות עד סוף 2018 הבחירות לא יוקדמו וביבי לא מודח ולא פורש".



דונלד טראמפ. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ. צילום: רויטרס



ולמרות ההצלחות, רבים גם יפקפקו בתחזיות המבוססות על תקשור ונומורולוגיה.


"אולי, אבל בסופו של דבר כולם מגיעים אלי. זה אמנם נכון שאיש עסקים מתייעץ עם מיטב אנשי המקצוע הריאליים, אבל אף אחד לא יכול למסור לו את המידע שאני מוסרת לו".



איך את מגיעה למידע הזה?


"אני לוקחת את תאריך הלידה גם העברי והלועזי של הבן אדם ויחד עם צופן יחודי שפיתחתי ליעודו וגורלו של האדם - אני צופה את העתיד. וכאשר אני מכוונת את האדם ליעודו וגורלו - השמים הם הגבול".



מה לפי התחזיות שלך צפוי לישראל מבחינה ביטחונית?


"עד נובמבר 2018 ישראל תהיה תחת מגננה ולחימה בעיקר בגבול הצפוני, בכלל זה עימות צבאי עם החיזבאללה. בעימות זה נראה פגיעה ישירה באסדת הגז הישראלית. בכל מקרה, המעורבות הישראלית בעימות תהיה מוגבלת, שכן עיקר הלחימה בעימות זה תעשה על ידי מדינות החברות בנאט"ו, קרי ארה"ב, בריטניה וכדומה".



לשלמה יש גם לא מעט תחזיות מסקרנות אודות כמה דמויות מפתח במדינה. כך למשל, התחזית שלה לגבי שרת המשפטים, איילת שקד. "שקד נולדה ב-7 במאי 1976 ואני מגדירה אותה כאשת הברזל של ישראל", היא אומרת. "אני צופה שאם שקד לא תרוץ לרשות הממשלה בבחירות הקרובות, היא תעשה זאת בענק בבחירות הבאות. הפסגה והאתגר בגורלה של שקד מצביעים על רצון עז להנהגה הכי גבוהה שיש. הפעילות הציבורית שלה תלך ותתעצם ונראה אותה עד הבחירות לכנסת ה-21 מובילה מהלכים פוליטיים חזקים ביותר. בחודשים הקרובים גם נראה מגעים אינטנסיביים של שקד עם תנועת הליכוד לבחינת הצטרפותה לתנועה. סיכוי סביר ביותר שמהלך זה יתפוס תאוצה ובסוף התהליך נראה את שקד כחברה בתנועת הליכוד (אגב, בזמן הקרוב נראה גם את משה כחלון במגעים לעבור לליכוד).



"שקד תתפוס תפקיד מרכזי ביותר בבחירות ה- 21 לכנסת בדמות שרת החוץ או שרת האוצר. המסע שלה לפסגה רחוק מלהסתיים ורק התחיל. אגב, שקד נקמנית וזוכרת ימים עברו, ובהזדמנויות הראשונות שלה היא תסגור חשבונות עם מי ששם לה רגליים, ניסה להכשיל או פגע במיוחד בהיבט הפוליטי".



מה עם נפתלי בנט?


"בשמו של בנט ובתאריך לידתו - 25 במרץ 1972 - יש שליחות אלוקית. ישר עם לידתו קיבל בנט תפקיד חשוב והכרחי בהנהגה הפוליטית בישראל. ממש ברגעים אלה בנט רק מתחיל את דרכו הפוליטית. בבחירות  לכנסת ה- 21 בנט יתפוס את תפקיד שר הביטחון בוודאות. הוא נועד לכך ויעשה זאת בענק. בנט בחוכמתו יתחיל בקרוב לאזן בין האידיולוגיה שלו לבין הדרך הפוליטית המדינית. משהו בחשיבה הימנית שלו מתחיל להיסדק ועם הזמן הוא יעדיף חשיבה פרגמטית".



-מה עם רשות ממשלה?


"בנט שואף לשם. בענק הוא יכול לקחת את ראשות הממשלה. ככל שאני נכנסת יותר לעומק יעודו, אני מדמה אותו למרטין לותר קינג שלקח את האידיולוגיה הרוחנית שלו וצעד איתה קדימה. בין הגילים 47-57 צפויה לבנט התחזקות פוליטית, והנהגת מדינת ישראל בדמות רשות ממשלה. כלומר, אם לא בכנסת ה- 21, אז בכנסת ה- 22 הוא יהיה ראש ממשלה בוודאות. ייתכן ובבחירות לכנסת ה- 21 ביבי יהיה ראש ממשלה, אבל לא לארבע שנים. משהו יקרה איתו מבחינה בריאותית לעניות דעתי, ואז בנט יתפוס את מקומו. עד גיל 57 הוא יהיה בוודאות ראש ממשלה".



מה התחזית שלך לגבי יאיר לפיד?


"הוא נולד ב- 5 בנובמבר 1963, ומבחינתי אין עתיד ליאיר לפיד. הוא נמצא היום בשנה ה-8 שלו. הוא ינסה לדחוף מהלכים כאלה ואחרים בדמות שותפויות פוליטיות. אבל כל מהלך כזה עלול להיכשל ולהחזיר אותו לנקודת האל חזור. לפיד הולך לאיבוד בזירה הפוליטית, לא תהיה לו שום אחיזה בעולם הפוליטי ובהחלטות פוליטיות ארוכות טווח במישור המדיני. בשנים 2018-2019 נראה אותו חווה בלבולים ומקבל החלטות שגויות מהיסוד. הוא לא יוכל לשחזר את התהילה שחווה ב- 2015. עתידה של 'יש עתיד' להתפוגג בשלוש השנים הקרובות, אלא אם מישהו אחר יתפוס את המושכות".



גם על דונאלד טראמפ יש לשלמה מה לומר. "טראמפ נולד ב- 14 ביוני 1946. בגורלו נמצא מימד של תהילה ופרסום", היא מסבירה. "טראמפ נמצא במצב בעייתי עד דצמבר 2018. הוא יחווה צמצום באהדה כלפיו ונראה יותר בעיות מול בתי משפט, מוסדות וחקירות סנאט. הוא יאובחן אף כאדם הסובל מבעיות בריאות, נפש, רגש ואי תחושת שייכות. יחד עם טראמפ ארה"ב ב- 2018-2019 הולכת לחוות המון שינויים בהיבט הכלכלי והחברתי, ואף הולכת למלחמה, הפעם גדולה מאוד ופחות נעימה - או עם צפון קוריאה, או מלחמה כלכלית מול סין, או התערבות במזרח התיכון בדמות איראן וסוריה. בדרך למלחמה הזאת נראה שוב פעם פיגועים מאוד גדולים ומפחידים בארה"ב. כמו כן, בין 2018-2019 טראמפ נמצא גם בפני סכנות מבית, כמו תאונה, התנקשות, פציעה ובעיות בריאות שעלולות להוביל אותו לשבץ מוחי. מבחינתי טראמפ מסמל את שקיעתה של האימפריה האמריקאית".



בני הזוג נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם
בני הזוג נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם



אי אפשר לסיים בלי ביבי ושרה.


"ביבי נתניהו נולד ב- 21 באוקטובר 1949, הוא בן מזל מאזניים ובדיוק כמו מזלו - הכל אצלו חייב להיות מאוזן. עיקר ההצלחה של ביבי עד בחירות 2019 תהיה בנושאים הקשורים לכל מה שקשור לבינלאומי ולארצות אחרות בדמות פיתוח קשרים עם מנהיגים וראשי ממשלות. אם ביבי קורא את הכתבה, אני ממליצה לו שיקדים את הבחירות ובמיידי. במידה ויעשה כן, יבחר שוב. החלון שלו הוא עד אוקטובר 2019. מאוקטובר 2019- במידה ולא יקדים את הבחירות- הוא נכנס למסלול התנגשות בקרקע.



בכל מקרה, גם אם יקדים את הבחירות ויבחר שוב כפי שאני צופה, הוא לא מסיים כהונה של ארבע שנים בעקבות חקירות, הסתבכויות ואף מצב בריאותי. עד אוקטובר 2019 אני לא רואה כתבי אישום או מימוש הסתבכויות. מאוקטובר 2019 הוא נכנס לבעייתיות רצינית, גם חוקית וגם בריאותית. בכל מקרה אם הבחירות יוקדמו או יתקיימו במועדן, ביבי לא יסיים קדנציה מלאה בכנסת ה-21".



"ולגבי שרה נתניהו, היא נולדה ב- 5 בנובמבר 1958. האתגרים שעומדים בפני אשת ראש הממשלה לא פשוטים בעליל. יש לה צורך להיות בשליטה מתמדת, על אחת כמה וכמה על בן זוגה", מוסיפה שלמה. "יש לה צורך להפגין את השליטה ופחות את הצד הנשי האישי שלה. בשנה האחרונה אגב שרה עוברת מהפך בצד האישי הנשי שלה ואנחנו רואים את זה גם בכך שהיא לוקחת את מיטב הסטייליסטיות בעבורה. שרה היא בעלת כעס מרובה שעצור בתוכה ומתפרץ ללא שליטה. בגורלה וביעודה יש המון פרסום, תהילה, ומאידך המון אנטגוניזם. בגורלה ויעודה של שרה בצד החוקי יש גם תמיד כוכבי הצלה.



לעניות דעתי גם בפרשה האחרונה של חשד למתן שוחד בתיק 4000 יעמדו לצדה כוכבי ההצלה, למרות שכל התהליך ימשך תקופה ארוכה. כלומר, בסופו של דבר לא יהיה כתוב אישום ולא יהיה כלום. כמו כן, מנובמבר 2019 עד נובמבר 2021 יש אפשרות של משבר ביחסים ואף ניתוק בדמות גירושין בינה לבין ביבי. בסופו של תהליך שרה וילדיה יעזבו את הארץ לחיות במדינה אחרת".



את לא חוששת מהתגובות שהתחזיות שלך עלולות לגרור?


"לא, ממש לא. לא רק שאני לא חוששת, אני גם עומדת איתנה אחרי התחזיות שלי, כי הראיה שלי היא ראיה עמוקה בגורלו ויעודו של האדם".