המשטרה הודיעה כי נעצר חשוד במעורבות בגרימת השריפה שגבתה את חייהם של שני בני אדם הבוקר (ראשון) ביפו. גורמים המעורבים בפרטים אמרו כי לא מדובר במי שביצע את המעשה בפועל אלא במי שיוכל לשפוך אור על הפרשה כעד ראייה למקרה. 



השריפה כאמור, פרצה לפנות בוקר בחנות ברחוב יהודה מרגוזה 12 בעיר, בקומת קרקע שמעליה שתי קומות של דירות מגורים הנמצאות בשיפוצים. כוחות כיבוי אש רבים הגיעו למקום, ולאחר שעות ארוכות בהן ניסו להיכנס למבנה, איתרו שתי גופות במקום, האחת של גבר בן 65 והשנייה של אישה בת 27. 



פרמדיקית מד"א סיאל דעבול סיפרה כי "מרגע קבלת הקריאה הוזנקנו לכאן עם אופנועי מד"א, אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ. דווח שיתכן והיו אנשים במבנה, כשהגענו ראינו עדיין אש במקום ועשן סמיך, התקרה בקומה הקרקע שמעל החנויות קרסה וכוחות הכיבוי והחילוץ בסיוע פקע"ר סרקו במשך שעות לוודא שאין אנשים שנלכדו בפנים".



עוברת אורח בת 67 ששאפה עשן טופלה על ידי צוות מד"א ופונתה לבית החולים במצב קל. חובש בכיר במד"א, אלמוג קפלון, סיפר כי "הביאו אלינו אשה שהייתה בסביבה ושאפה עשן והייתה בהכרה מלאה. הענקנו לה טיפול ראשוני ופינינו אותה להמשך טיפול בבית חולים". נסיבות השריפה טרם ידועות והן נמצאות בבדיקת הגורמים המקצועיים.