"היום אנחנו בונים את הדור הבא ואת מערכת החינוך שצריכה להתאים לעולם החדש, לעולם הטכנולוגי. אנחנו לא יודעים אילו מקצועות יהיו בעוד 10 או 15 שנה, הכל מתפתח. לילדים יש היום צרכים אחרים, הם צריכים להיות סקרנים, צריך לחבר אותם לנושא. אלה לא לימודים פסיביים שבהם נמצאים מול כיתה ומעבירים לה את החומר. הילדים צריכים לחקור, לחשוב מחוץ לקופסה, לדעת לעבוד בצוות, לעשות פרויקטים מעניינים. אנחנו מלמדים אותם לשאול את השאלות, ללמוד באמת, להבין את הנושא מתוך התנסות. אם אתה מתנסה במשהו, אחר כך אתה זוכר אותו יותר.אני לא מאמינה בשינון של חומר".
"יזמות זו דרך חיים עם ראייה חברתית", היא מוסיפה. "אנחנו מכניסים את זה למערכת החינוך שלנו. לפני שמונה שנים, כשדיברתי על יזמות, זה היה מאוד חדשני. אמרתי שזה הדבר הבא, שצריך להכניס את זה למערכת החינוך ועדיף שזה יהיה כמה שיותר מוקדם. המורים שלנו מלמדים בשפה הזאת, עושים הכשרות מקצועיות. כדי ליצור ילדים עם ברק בעיניים צריך קודם כל להכשיר מורים. המורה כבר לא עם לוח, הוא לא פסיבי. אנחנו שולחים אותם
"רומי רוצה להיות אשת קריירה. היא ובר מגיעות אלי לעבודה, שומעות אותי, מקשיבות, רואות אותי בפגישות ולומדות המון מזה. הן כבר לומדות מה זה לקחת אחריות, שאפשר לנהל קריירה וגם לגדל ילדים, אפשר להיות עצמאית והן יודעות מה הן רוצות מעצמן. זה סוג של משמעת".