הפועל רמת גן אולי לא בצמרת הכדורגל הישראלי וגם המסעדות בעיר לא זכו עדיין בכוכב מישלן, אבל דבר אחד ייחודי בכל זאת יש לרמת גן: כיכר שבתוכה נסלל כביש. את ההמצאה התחבורתית הזו ניתן לראות ברחוב הרי גלעד פינת היוזמה. כשהגענו למקום נתקלנו בלא מעט נהגים מבולבלים שלא ידעו מה לעשות עם הכביש שנפער באמצע הכיכר. "זה נראה כמו משולש ברמודה, רק שלא ניכנס לכיכר ונעלם", אמר אחד הנהגים.



נהג אחר אמר כי "רק ברמת גן דבר כזה יכול לקרות. בלי להסביר, בלי לנמק. יום אחד יש כיכר. יום אחר יש כביש. לא ברור איך אנחנו אמורים להתייחס לזה. אותי מעניינת בעיקר השאלה אם ההמצאה הזו עברה את האישור של משרד התחבורה". עו"ד חיה מנע, תושבת השכונה שמתמודדת בבחירות למועצת העיר רמת גן, אומרת כי "אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. התופעה הזו מעידה על כך שאין תכנון נכון וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. לפני שלוש שנים החלה נת"ע לבצע עבודות במקום. כששאלתי מה יהיה עם הכיכר נאמר לי שהיא תישאר והרחוב יחזור לקדמותו והנה לא רק שהכיכר לא חזרה לקדמותה, אלא שהיא נחצתה לשניים".



סרטון בנושא שעלה לדף הפייסבוק של "המקומון רמת גן" עבר בתוך שעתיים את רף 10 אלף הצפיות. בין עשרות התגובות שהופיעו בו: "אין מלים לתאר את הטמטום", "משוגע לגמרי", "בדיחה עצובה" והיה גם מי שהציע לעניין את ספר גינס בתופעה.  בעיריית רמת גן הסבירו כי "מדובר בפתרון זמני לימים ספורים עד לסיום העבודות ובקרוב תיבנה כיכר חדשה ומטופחת".



הכתבה המלאה ביום חמישי ב"המקומון רמת גן"