פוסט יוצא דופן ואמיץ מאוד, תחת זהות גלויה, פורסם לאחרונה ברשת בו ערן אלגרבלי, איש חינוך, שיתף את הסיפור שהדחיק 15 שנה וחשף: "עברתי אונס על ידי המורה שלי". כתוצאה מהפוסט שצבר שיתופים רבים ברשת הוגשה תלונה במשטרה כנגד סגן מנהל תיכון מוכר בארץ, בו לומדים כ-1200 תלמידים, והוא הוצא לחופשה כפויה .



בריאיון הבוקר (שלישי) ב-103FM אלגברי שיתף: "אני איש חינוך, סיימתי תואר בחינוך וכיום מחפש עבודה בתחום. בפוסט שכתבתי שיתפתי שבבית ספר דתי באשדוד בו למדתי לפני 15 שנה נאנסתי על ידי המורה שלי. הוא לקח אותי אחרי הבגרות לביתו ואנס אותי. הוא יצר איתי קשר גם בזמן הצבא כדי שלא אספר על המעשה שביצע בי. באותו אירוע חד פעמי הוא כפה את עצמו עליי בגופו ולא יכולתי להתנגד".


כשנשאל למה הוא נבחר מכל הילדים השיב: "כנראה הוא ראה בי את החולשות, את העדינות והתמימות. לפני 15 שנה לא הייתה מודעות לדבר הזה. באתי מבית דתי והייתה בושה לספר סיטואציות שכאלה. אחרי המקרה היה לי מאוד קשה, דיממתי גם בגוף וגם בלב. שמרתי את הכל בתוך תוכי עד שהתחלתי לספר את הסיפור בשנים האחרונות. הוא היה מורה לתנ"ך ומאז האירוע לא הייתי נכנס לשיעורים שלו. למרות זאת הוא רשם לי ציון גבוה בתעודה. יש לציין שלא רק אני התלוננתי נגדו, אדם אחר גם התלונן אך הוא פשוט לא רוצה להיחשף. כל האש מופנית אליי כרגע".

 



על השאלה איך ניתן להוכיח שהוא דובר אמת ענה: "איזה אינטרס יש לי לחשוף סיפור 15 שנים אחרי שקרה? יש לי הורים ומשפחה. החלטתי לאחרונה גם לחזור לבית הורי עד שהפרשה תירגע. בינתיים אותו מורה הושעה ואני מסרתי את גרסתי במשטרה יחד עם המתלונן הנוסף. עשו עימות בינינו והמורה הכחיש את האירוע. התפרצתי עליו בחקירה, הנשמה שלי פרצה החוצה והטיחה בפניו את כל מה שהוא עשה לי".
 
לסיום הדגיש שברצונו להעביר מסר: "בתואר בחינוך למדתי את שלבי התפתחות הילד, הבנתי דרך הלימודים שלי את מה שעברתי וכל פעם הפצע נפתח אצלי מחדש. פרסמתי את הפוסט עבור ילדים נוספים. אני קורא להם לא לשתוק, כולם יהיו מאחוריכם - רק תדברו. אל תשתקו ותשאירו את זה אצלכם, זה סתם יביא עליכם מחלות, עצבות. אין בזה בושה, אתם לא אשמים".

עו"ד ירון פורר, שמייצג את המורה, מסר כי "מרשי מכחיש מכל וכל את הנטען. התלונה מתייחסת לאירוע שנטען שאירע לפני 15 שנה. היכן היה המתלונן תקופה כה ארוכה? הכיצד איש, לרבות הוריו, לא שמעו ממנו דבר במשך 15 שנה? הדברים אומרים דרשני בלשון המעטה". עוד מסר עורך הדין כי "המתלונן נוקט לשון הרע כנגד מרשי - והוא צפוי להיתבע על כך".