הבוקר (חמישי) נתלו בשטחי המועצה האזורית שפיר עשרות פאשקוולים נגד המתמודדת לראשות המועצה תמר רחמים, הקוראים לתושבים שלא להצביע עבורה בשל היותה אישה. בשלטים שנתלו נכתב כי חל איסור על אישה להתמודד וכי "כל כבודה בת מלך פנימה". עוד נכתב בפאשקווילים ש"אישה אמיתית לא נכנסת לפוליטיקה, לא נלחמת בבעיות ציבוריות ולא מפרסמת סרטונים המופצים באינטרנט". עוד הובא ציטוט מדבריו של הרב קוק בתוספת קריאה לרחמים ל"חזור הביתה ויפה שעה אחת קודם".



השלטים נגד תמר רחמים



תמר רחמים מסרה בתגובה כי "עצוב כל כך לקום הבוקר, ימים לפני יום כיפור ולגלות את השנאה ולו רק בשל היותי אישה. כואב לקום בבוקר ביודעין כי עדין ישנם החושבים כי על אישה אסור להתמודד. יחד עם זאת, אני בטוחה כי מדובר במיעוט ולא מדובר בכלל התושבים ואמשיך את העשייה שלי למען התושבים ואעשה הכל על מנת להוביל את המועצה להתנהלות טובה יותר, אכפתית יותר ומהבוקר גם לטובת הנשים שרוצות ויכולות לתרום בכל מקום שרק ירצו".



מנגד טען יועץ התקשורת איתן זליגר, המייצג מועמד מתחרה לרחמים, בציוץ שהעלה לטוויטר כי מדובר בפרובקציה ו'פייק ניוז' והמודעות נתלו דווקא על ידי אנשיה של רחמים. "לא היה ולא נברא", כתב זליגר. 




לפני כחודש וחצי חרדים קיצונים השחיתו שלטי פרסומת של חברת הכנסת רחל עזריה המתמודדת על ראשות העיר ירושלים, שנתלו כחלק מקמפיין הבחירות שלה על גבי מאות אוטובוסים ברחבי העיר.