לרגל השנה החדשה ניסים משעל שוחח עם שדרני רדיו 103fm על השנה שחלפה וביקש שיבחרו את איש השנה שלהם. עיתונאית 'חדשות עשר' אילה חסון, שמגישה את תוכנית הבוקר של 103fm, בחרה - למרות הכל - בנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
"הוא איש השנה שלי, לטוב ולרע", אמרה חסון והסבירה את בחירתה: "הוא משפיע עלינו כאן באזור וגם על העולם. ההתנהלות שלו כנשיא ארצות הברית היא לא שגרתית. הוא מנהל את העולם באמצעות 'ציוצים' ויש לו לא מעט החלטות ספונטניות של איש עסקים. ההשפעה של הדברים שהוא עושה כאן, כמו העברת השגרירות או הגישה אל מול הפלסטינים - תהיה מכרעת השנה. אם הוא יחזיק מעמד בתפקידו בשנה הבאה או לא - זו כבר שאלה אחרת".
טראמפ, אשר סופג לא מעט התקפות, פיצל את החברה האמריקנית והוא מעורר מחלוקות רבות וגינויים בתקשורת. "הוא אכן שנוי במחלוקת", אישרה חסון, "יש עליו ביקורת חריפה בקרב הדמוקרטים וגם בין חבריו למפלגה הרפובליקנית. גם הנשיא אובמה היה שנוי במחלוקת, אבל פחות שמענו את זה כיוון שהתקשורת הייתה איתו, אהבה אותו ותמכה בו. הוא טיפוס יוצא דופן, אין ספק, ובכל זאת אנשים בעולם רוצים לחקות אותו".

 
ייתכן שבנימין נתניהו בחר נכון כאשר הימר והלך עם טראמפ? 
"נתניהו לא קבע שטראמפ ייבחר", ביקשה חסון לצנן את התלהבות, "הבחירה בטראמפ לא הייתה צפויה. חוץ מזה, טראמפ יכול פתאום לשלוף משהו שיתאים לו כאיש עסקים ולא יילך עם נתניהו. נראה שהוא לא בחר בנו מבחירה אידיאולוגית אלא אולי בגלל הסביבה שעוקפת אותו".
חסון סיכמה: "נראה שטראמפ מתעורר בבוקר ולא רגוע עד שהוא מוצא קטטה. הוא מפשיל שרוולים, שם את כפפות האיגרוף ומשתלח. השנה הזו תהיה שנה מעניינת ולא בטוח שהדברים שלו יבשילו, כך שימשיכו לחבוט בו לאורך כל הדרך וינסו להדיח אותו", אם כן, נמתין לבחירות הבאות ונראה הכצעקתה.