לרגל השנה החדשה ניסים משעל שוחח עם שדרני 103fm על השנה שחלפה וביקש שיבחרו את איש השנה שלהם. עו"ד יורם שפטל, אחד מהקולות הבולטים של הימין הישראלי, החליט להעניק את התואר לראש הממשלה, בנימין נתניהו. 
"אני חושב שיש אדם אחד שמתנשא מעל כולם, כולם נראים לידו כחגבים קטנים וחסרי משמעות", פתח שפטל, "בנימין נתניהו נאם את נאום היובל בטקס יום העצמאות, ו־20 שנה לאחר מכן נשא את נאום ה־70 למדינה. זה שלעצמו מצדיק את היותו איש השנה". שפטל הסביר כי "מדינת ישראל מורכבת ומסובכת, קשה להיות בה ראש ממשלה, יותר מלהיות נשיא ארצות הברית. להיות ראש ממשלה בשנת תשנ"ח ולהיות ראש ממשלה בתשע"ח זה לכעצמו מראה על סגולות חסרות תקדים".
"לא בגלל זה אני בוחר בנתניהו - אלא בגלל מצבה המדהים של המדינה", הוסיף, "ישראל חווה השנה שגשוג כלכלי חסר תקדים. זה הרבע השלישי ברציפות שהכלכלה צומחת ביותר מ־4 אחוזים, אין אף מדינה מפותחת בעולם שיש לה רקורד כזה. שיעור האבטלה ירד מתחת ל־4 אחוזים, כאשר לאורך איילון ומשני צדדיו כבר חמש שנים נבנים 5 מיליון מטרים מרובעים של משרדים. המחירים לא יורדים בשקל בגלל הביקוש חסר התקדים של המגזר העסקי שקובע את הצמיחה. גם במדינות של עשרות מיליונים באירופה אין דרישה שכזו".


בחרת בנתניהו למרות העובדה שיש עליו עננה כבדה של חשדות לפלילים, לשוחד ולהפרת אמונים. כמשפטן זה לא מפריע לך?
"ממש לא. אני מכיר היטב את הנושא. יכול להיות שכלל לא יוגשו כתבי אישום. הרושם הברור שלי הוא שיש כאן ניסיון בוטה, מכוער ודוחה של שני ממסדים מהרקובים מממסדי המדינה - הממסד המשפטי והממסד התקשורתי, שאני מכנה אותו כמחבל התקשורתי. התקשורת אשמה במתן מידע מסולף באופן מכוון במטרה להשניא ולהמאיס את נתניהו על הציבור. כאן גם רואים את האינטליגנציה הגבוהה של העם היהודי היושב בציון. ככל שיענו אותו - כן ירבה ויפוץ".

מה אתה אומר בעצם, שהיועץ המשפטי לממשלה, החוקרים וכל אלו מעלילים על נתניהו עלילת דם?
"החקירה נגד נתניהו היא חקירה עבריינית ומושחתת. מי שניהל אותה בפועל עד לא מזמן היה אדון ריטמן, שהחל את החקירה כנגד נתניהו לאחר שהוא שלח מכתב ליועץ המשפטי הקודם וסיפר לו שנתניהו העליל עליו עלילת דם. לכן החקירה כל כך מושחתת. היועץ המשפטי מנדלבליט היה צריך לדאוג שהחקירה תהיה נקייה לחלוטין מניגודי אינטרסים. אין חקירה מושחתת ועבריינית יותר מזו כשמי שמנהל אותה עומד בניגוד עניינים קיצוני ואישי מול הנחקר. זוהי השחיתות הכי גדולה שיכולה להיות בחתירה לחקר האמת. במשך שנתיים עמד בראש החקירה אדם שיש לו ניגוד עניינים אישי מול הנחקר, אין ניגוד עניינים מובהק יותר מזה. איני נביא ואיני נוקב במספרים - אך הליכוד יקבל יותר מ־30 מושבים בכנסת בראשות נתניהו".

האם אתה רוצה לבקש סליחה ממישהו?
"אני רוצה לבקש סליחה ממאות אלפי המאזינים שלי, ששנה אחרי שנה אני חוזר על אותו חטא ואין גדול ממנו. לא תקפתי את השמאל מספיק כפי שהבטחתי..."

אתה עושה צחוק עכשיו?
"בשנה שעברה הבטחתי שאשפר את דרכיי ואני מודה שנכשלתי".
לא תקפת מספיק את השמאל?
"לא תקפתי מספיק את השמאל כפי שהבטחתי. על כך אני מבקש סליחה".