נקבע מותה של הצעירה בת ה-25 מבית שמש, שטבעה בסוף השבוע שעבר בחוף פלמחים, יחד עם חברותיה. הרופאים ביחידה לטיפול נמרץ כללי נלחמו על חייה לאורך כל השבוע, אך כאמור מותה נקבע, כך נמסר היום (שישי) מהמרכז הרפואי "אסף הרופא". הצעירה חולצה במצב אנוש על ידי כוחות ההצלה וחברתה בת ה-24 טבעה למוות ביום שבת סמוך לחוף פלמחים, זאת לאחר שנכנסו לרחוץ במים עם מספר חברות. 

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי שלוש צעירות, תושבות בית שמש, השתתפו במסיבה פרטית שנערכה במהלך הלילה בחוף פלמחים ובמהלכה נכנסו לים, וכתוצאה מכך שתיים מהן טבעו. צעירה נוספת יצאה מהמים באותו אירוע כשהיא בהכרה מלאה ולא נזקקה לטיפול. ד', עד ראייה שהיה במקום אמר אז לערוץ עשר: "היא שתתה אלכוהול, נכנסה למים, כנראה נכנסה לתוך מין מערבולת, יש מלא בורות שמה, לא הייתה אכיפה וכן זה מה שקרה, היא טבעה. אין מי שיציל אותה". 
פרמדיקים של מד"א, עידו דואק, לירן סבה ואור דרין, סיפרו אז: "כשהגענו, הובילו אותנו לחוף לא מוכרז סמוף לפלמחים, שם ראינו מספר צעירות שהיו נסערות. הן סיפרו שחגגו יום הולדת במקום,  נכנסו למים ושתי בנות טבעו. אחת חולצה מיד כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי, וכשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבה קריטי".

"לאחר כ-20 דקות הצעירה השנייה, גם היא כבת 25, חולצה כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. עצוב מאוד להתחיל ככה, את השבת ואת השנה החדשה, אנחנו מבקשים מהציבור לא להכנס לים בחוף לא מוכרז ובוודאי לא לאחר צריכת אלכוהול". 
כזכור, יממה בלבד לפני כן התרחשה טרגדיה נוספת בחוף המדובר, כאשר גבר בן 54 טבע למוות לאחר שנכנס לשחות בחלקו הלא מוכרז של חוף פלמחים. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.