צה"ל תקף שתי עמדות חמאס, 3 הרוגים פלסטינים בעימותים בגבול עזה
 
כלי טיס וטנק של צה"ל תקפו אתמול שתי עמדות של חמאס לאורך רצועת עזה בתגובה למספר רימונים ומטענים שהושלכו לעבר לוחמי צה"ל במהלך הפרות הסדר האלימות לאורך גדר המערכת. בנוסף, קצין צה"ל נפצע באורח קל מרסיסי מטען צינור שהושלך לעברו. לקצין הוענק טיפול רפואי בנקודה. שלושה פלסטינים נהרגו בעימותים עם צה"ל ברצועת עזה, בהם ילד בן 12, ומאות נפצעו, כך דיווחו מקורות פלסטינים. 
לכתבה המלאה


הוריקן פלורנס ממשיך להכות: לפחות 5 נהרגו בהצפות ענק
הוריקן פלורנס המשיך לגבות קורבנות לפנות בוקר (שבת), כאשר עד כה לפחות חמישה בני אדם נהרגו כתוצאה מהסערה, שממשיכה לחצות את קרוליינה הדרומית, תוך שהיא גורמת לשיטפונות והרס רב. לפי החזאים, השעות המסוכנות ביותר הן שעות החשיכה, בשל הקושי להבחין במים הרבים שמציפים את הכבישים. ואולם, בימים הקרובים, לדבריהם, ההוריקן צפוי להיחלש בהדרגה.
לכתבה המלאה 

 הוריקן פלורנס בצפון קרוליינה. צילום: רויטרס
הוריקן פלורנס בצפון קרוליינה. צילום: רויטרס



לינוי אשרם סגנית אלופת העולם בקרב רב

הישג ענק אמש לספורט הישראלי, אחרי שהמתעמלת האומנותית לינוי אשרם זכתה במדליית הכסף בתחרות הקרב רב באליפות העולם הנערכת בסופיה. זאת המדליה השלישית של אשרם בתחרות היוקרתית, אחרי מדליית הכסף בתרגיל החישוק ומדליית הארד בתרגיל הסרט. 

לינוי אשרם. צילום: יוני אריאלי
לינוי אשרם. צילום: יוני אריאלי



שגריר ישראל בארה"ב דרמר הודה כי היה מודע לטענות נגד דובר רה"מ
 
ישראל בארצות הברית, רון דרמר, הודה כי קיבל מידע על הטענות על הטרדה מינית נגד דיוויד קיז, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך כי לא הודיע לנתניהו מפני שלא היה מדובר ב"עבירה פלילית או בתקיפה מינית", כך דווח אתמול בחדשות עשר ובחברת החדשות. מוקדם יותר דיווח ה"ניו יורק טיימס" כי כתב העיתון, ברט סטיבנס, עידכן את דרמר לפני כחצי שנה על הטענות נגד קיז. 


טראמפ עצר מימון ליוזמות לקירוב בין ישראלים לפלסטינים
 
כחלק ממדיניותה החדשה והנוקשית אל מול הפלסטינים, החליטה ארצות הברית לעצור מימון של מספר יוזמות לקירוב בין ישראלים ופלסטינים, כך פורסם הלילה ב"ניו יורק פוסט". מדובר בתוכניות שעלותן מוערכת במיליוני דולרים, אשר תוקצבו על ידי הקונגרס בשנת 2017. בעקבות כך, ייפגעו יוזמות של משחקי כדורגל משותפים ומפגשים הכוללים ביקורים של נערים פלסטינים בישראל. 
 
פול מנפורט, מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ, חתם על עסקת טיעון

פול מנפורט, מנהל קמפיין הבחירות לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הודה אתמול בשני סעיפי אישום בבית משפט פדרלי בוושינגטון, במסגרת עסקת טיעון עם חקירת התובע המיוחד רוברט מולר. על פי הסדר הטיעון, מנפורט פעל ב-2012 מטעם הממשלה האוקראינית על מנת להכפיש את מנהיגת האופוזיציה יוליה טימושנקו, בתיאום עם "בכיר ישראלי".
לכתבה המלאה

דונלד טראמפ. צילום: AFP
דונלד טראמפ. צילום: AFP
 
 
נקבע מותה של בת ה-25 שטבעה בסוף השבוע שעבר בחוף פלמחים
נקבע מותה של הצעירה בת ה-25 מבית שמש, שטבעה בסוף השבוע שעבר בחוף פלמחים, יחד עם חברותיה. הרופאים ביחידה לטיפול נמרץ כללי נלחמו על חייה לאורך כל השבוע, אך כאמור מותה נקבע, כך נמסר אתמול מהמרכז הרפואי "אסף הרופא". הצעירה חולצה במצב אנוש על ידי כוחות ההצלה וחברתה בת ה-24 טבעה למוות ביום שבת סמוך לחוף פלמחים, זאת לאחר שנכנסו לרחוץ במים עם מספר חברות. 
שחיין בן 66 נעדר לאחר שלא יצא מהמים בתום אירוע צליחת הכנרת
שחיין בן 66 מתל אביב נעדר בכנרת, זאת לאחר שלא יצא היום מהמים בתום אירוע צליחת הכנרת, במסגרתו השתתפו אלפי שחיינים שיצאו לדרך מחוף האון, למקצה שחייה של שלושה קילומטרים (ק"מ) עד לחוף דגניה.

חופי איגוד ערים כנרת. צילום: איגוד כנרת
חופי איגוד ערים כנרת. צילום: איגוד כנרת
 
 
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין התחתנו או שמדובר בשמועות? 
 
הזמר הקנדי ג'סטין ביבר וחברתו, הדוגמנית האמריקאית היילי בולדוויין, שיגעו בימים האחרונים את הרשת, זאת לאחר גל שמועות לפיו השניים התחתנו בטקס נישואין אזרחי ביום חמישי האחרון בבית משפט בניו יורק.