הקטל בכבישים נמשך: גבר בן 25 נהרג הלילה (שלישי) לאחר שהתנגש עם רכבו בעמוד במועצה המקומית לקיה שבנגב. הוא חולץ על ידי כוחות החילוץ וההצלה לאחר שהיה לכוד ברכבו ללא סימני חיים, וצוות של מד"א קבע את מותו במקום. יחד עמו שהה ברכב צעיר בן 19, שנפצע באורח בינוני ופונה למתן קבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, כשהוא סובל מחבלות בגפיים.



קודם לכן, נפגעה הולכת רגל בת 30 מרכב ברחוב השפלה בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הנפגעת לבית החולים "בילינסון" בעיר כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלת ראש.



לפני ארבעה ימים נפטרה מיייסם חמדאן קשקוש, בת 35 מקלנסווה שהייתה בחודש השביעי להריונה, בנסיבות לא ברורות, שעות לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. התאונה אירעה בצומת תנובות בכביש 57, במהלכה הנהגת פגעה ברכב שהיה לפניה. בעקבות כך, נגרם נזק לרכבים אך לא היו נפגעים, והתאונה לא דווחה למשטרה. לאחר שחזרה לביתה, חשה חמדאן לא בטוב וניגשה לבדיקה בבית החולים "מאיר" בכפר סבא.



בסיום הבדיקה היא שוחררה לביתה כשמצבה טוב, ובערב כאשר חשה שוב ברע, חזרה שנית לבית החולים, שם התדרדר מצבה ונקבע מותה. הצוות הרפואי הצליח לבצע ניתוח ולהציל את התינוקת, שנמצא כעת בטיפול נמרץ.



קרובי משפחתה של חמדאן, שעבדה כמורה לביולוגיה בבית ספר ולה ילדה בת 6,  סיפרו כי ביום מותה היא עברה תאונה קלה, ניגשה לבית החולים בשעות אחר הצהריים ואז שוחררה. מאוחר יותר סיפרו כי הרגישה כאבים עזים, ונפטרה לפנות בוקר.