תקרית לא נעימה ואלימה התרחשה בעיר שרבים טוענים כי היא הרומנטית בעולם, לאחר שגבר ישראלי סטר לאשתו בשעה שהשניים עמדו עם בני משפחתם בתור לביקור במגדל אייפל בפריז. האישה התמוטטה כתוצאה מהסטירה ועדי ראיה שהמתינו גם הם בתור שקלו להזמין משטרה, אולם האישה התאוששה במהירות וביקשה מהם שלא יעשו זאת. מששבו בני הזוג לישראל, פנתה האישה לבית הדין הרבני בבקשה להתגרש מבעלה.



בני הזוג נישאו לפני 14 שנים ולהם שלושה ילדים. האישה, מדריכת טיולים מקצועית, ארגנה טיול משפחתי אליו צירפה גם את אחיו של בעלה, רעייתו ושני ילדיהם. עצם העובדה שהאישה ארגנה את הטיול בקפידה עוררה לא מעט ביקורת מצד גיסה, אחיו של בעלה, מה שגרם לאישה ולבעלה להתווכח ביניהם לא מעט במהלך הטיול בנוכחות הילדים. הגיס נהג להטיח באישה דברים קשים כמו: "את יודעת הכל, אבל תראי לאן את לוקחת אותנו".



מכתב התביעה שהגישה האישה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן עולה כי בשלב מסוים יצאו שתי המשפחות לביקור במגדל המפורסם. הביקור יש לציין, לא תוכנן מראש. בהמתנה לכניסה למגדל אמרה האישה כי ניתן היה להזמין כרטיסים בתוך המקוצר ולא להמתין בתור הארוך. מרגע זה התפתח ויכוח כשבעיצומו סטר הבעל לאשתו בחוזקה, דבר שהביא כאמור, להתמוטטותה ונפילתה ארצה. בשיאו של האירוע הוסיף הגיס: "הגיע לה והיא רק הורסת את הטיול".



אלימות במשפחה. צילום: אינגאימג'
אלימות במשפחה. צילום: אינגאימג'



עו"ד סולן ציינה בתביעה כי "בשלב הזה, במקום שהבעל יתנצל, הוא הצטרף לאחיו - ויחד בקולו קולות השניים הטיחו באישה דברים קשים כשהם עוזבים את המקום". לאחר האירוע שתי המשפחות נפרדו וכל אחת המשיכה את הטיול לבדה.



"אלימות מילולית ופיזית הן דברים שאסור להסכים להם", טענה האישה בתביעת הגירושין. "אני רוצה שבעלי יישא באחריות, ייפרד ממני וממחצית הרכוש שלו". הבעל טען להגנתו כי "האירוע התרחש ברגע שבו איבדתי את שלוותי בגלל הלחץ וההמתנה".